DE1 Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Heisann! Leter etter et spill jeg lastet ned demoen av på download.com for et år tilbake. Husker ikke hva det heter. Så da tenkte jeg at man kan legge ut bildemospill her, med mindre det allerede finnes en slik tråd.. Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Legge ut demoer faktisk.. Sorry men jeg føler denne tråden = "fail". Søk etter hva du leter etter på youtube ellerno ved å søke etter Driving game. Kommer sikkert masse spennende. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Post mer info om spillet (det du husker) i "Spill-ID tråden". Dette blir for dumt, å legge ut demoer av alle bilspill på download.com som kom før 2007... Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Saken er løst, og/-eller trådstarter har bedt om stenging. Ønskes saken gjenoptatt kan dette innlegget rapportères, og tråden vil bli vurdert gjenåpnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg