Lovepump Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 (endret) Jeg har gått Gk elektro og vk1 Elektromekaniske fag og deretter 2 år som lærling og har fått fagbrev som industrimekaniker. Ska nå begynne på høgskolen, men må jeg gå forkurs eller kan jeg følge en 3-termin ordning der jeg kan hoppe rett på bachelor? Det står nemmlig at hvis man kun mangler 3MX/3MN og 2FY fra videregående skole, kan man velge en 3-termin ordning.. altså og hoppe rett på bachelor!? med bare et sommerkurs i de fagene jeg mangler og litt i helgene utover skoleåret.. Noen som vet? På forhånd takk! Endret 16. juni 2007 av PassatGT Lenke til kommentar
Wankstah Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 (endret) Du må enten ta allmenn påbygning eller forkurs. Den treterminsordningen er for folk som har gått på allmenn, men som ikke har realfag. Endret 16. juni 2007 av Wankstah Lenke til kommentar
Lovepump Skrevet 17. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2007 Du må enten ta allmenn påbygning eller forkurs. Den treterminsordningen er for folk som har gått på allmenn, men som ikke har realfag. 8877374[/snapback] Så typisk! trodde jeg kunne ringe skolen på mandag og forandre litt på søknaden min =( jaja, får vel bare overleve forkurset.. kjipt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå