cossie_storm Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Syns han hadde et sinna utrykk her(hadde nettopp blitt spylet) -Alt gresset i forkant skulle hvert i fokus? -Litt lyst -dårlig bakgrunn -hatt uten bånn litt mer skarphet\kontrast på høyre side av ansiktet? hvordan? Lenke til kommentar
Gerber Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Jeg er kanskje ikke den største kritikern her på forumet men skriver litt for det... Eneste jeg har å utsette er bakgrunnen egentlig. Ble sittende å lure på hva som var i bakgrunnen. (ser ut som bordben ellerno...) Så det tok kanskje litt mye oppmerksomhet. Når det gjelder båndet så vet jeg ikke helt om jeg hadde turt å fjerne det... spesielt ikke med det utrykket den har ... Synes du har fanget hunden bra. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Det gjør ingenting at forgrunnen ikke er i fokus, du har jo god fokus på hunden. Så det er ikke forstyrrende. Det ser ut som om den kommer mot deg og er gretten pga nedkjølingen, så det funker fint med litt forgrunn i bildet i stedet for å klippe mer syns jeg. Bakgrunnen er ikke spesielt fin, det er jeg helt enig i. At det er litt lyst her og der kan enkelt gjøres noe med. Syns ikke det gjør noe at båndet er på, noen kan vel oppleve det som forstyrrende.. jeg får mer sånn "pass deg for sinna hunden i båndet"-følelse, så det plager meg ikke. Har gjort et forslag til redigering. Det er kanskje overdrevent i andres øyne, men jeg syns ikke det ble så ille. Pga den allerede rotete bakgrunnen tok jeg vekk lista (?) til venstre og erstattet den med gress for å fjerne ett av elementene. Tok også og gjorde gresset litt grønnere samt gjorde bildet litt mørkere under "exposure" i Photoshop. Prøvde også å redusere litt utbrenthet med shadow/highlight. Lenke til kommentar
cossie_storm Skrevet 28. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2007 takker for hjelp. greset ble penere, litt lyst kanskje, men bedre ja. forsøke og litt mer "liv" i ansiktet neste gang. Skarpere\kontrast og bedre bakgrunn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå