Kontorstol Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 (endret) Hei! Jeg vil koble PCen til TVen, men hva trenger jeg? Jeg har dette grafikkkortet. Er det da nok med denne og denne? Edit: Leif var her Endret 16. juni 2007 av Kontorstol Lenke til kommentar
ersa Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 det du har listet opp + lydkabel (RCA-Minijack) Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 (endret) ja det holder, men ikke regn med noe kvalitet over s-video og om du har LCD/PLASMA TV så kan du nesten likeså god glemme å ta det over s-video !! det du har listet opp + lydkabel (RCA-Minijack) 8876615[/snapback] TV lyd er dårlig da bruker man pc anlegget Endret 16. juni 2007 av The Ghost Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 16. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2007 Ok, nei jeg har nettopp fått ny (gammel) tv, en eller annen sony.. (ikke LCD/plansma) Ja lyden kan jeg ta i PC "anlegget" :!: Ikke noe å skryte av, men det kommer ihvertfall lyd ut Link Lenke til kommentar
mp_man Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Hva slags tv har du ? Hvis du har en vanelig CRT TV så er det vel bare SVIDEO som er mulig og bruke. HVis du har LCD tv med PC inngang så ville vel en skjermkabel vært et bedre alternativ. Jeg bruker akkurat samme løsningen på en CRT TV og det funker helt greit, men du kan ikke se skrift så det egner seg best til film. Men det du har linket opp der ser helt ok ut, har akkurat samme skartløsningen også. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Akkurat samme selv bare at jeg har koblet til en 15" sub Men om du har en "CRT" TV så er det bare å høvle på med s-video kabler Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 16. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2007 Ja det er en CRT tv, vent da, skal komme med bilde Lenke til kommentar
ersa Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 ja det holder, men ikke regn med noe kvalitet over s-video og om du har LCD/PLASMA TV så kan du nesten likeså god glemme å ta det over s-video !! det du har listet opp + lydkabel (RCA-Minijack) 8876615[/snapback] TV lyd er dårlig da bruker man pc anlegget 8876621[/snapback] Skal man ha lyd dersom man har alternativ til TVlyden blir det ikke PC-anlegget nei.... Hi-Fi, ingen andre alternativer IMO. Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Har en venn som kjørte SVideo fra dataen til TVen.. Tro meg, skal du bruke den til å se film med, er dataskjermen din bedre ^^ Lenke til kommentar
Hydrokortison Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 HEi ^^ Eg skal koble Pc'n til TV'n. S-video kabel funker dårli da det er svært uklart bilde og bildet passer ikke "inn" i Tv'n. Bildet er for stort. Hjelp meg !....har nettop kjøpt denne TV'n til databruk. PC'n min har Nvidia Geforce 7500 GT. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 HEi ^^Eg skal koble Pc'n til TV'n. S-video kabel funker dårli da det er svært uklart bilde og bildet passer ikke "inn" i Tv'n. Bildet er for stort. Hjelp meg !....har nettop kjøpt denne TV'n til databruk. PC'n min har Nvidia Geforce 7500 GT. 8904761[/snapback] hvilke TV ? Lenke til kommentar
Hydrokortison Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 HEi ^^Eg skal koble Pc'n til TV'n. S-video kabel funker dårli da det er svært uklart bilde og bildet passer ikke "inn" i Tv'n. Bildet er for stort. Hjelp meg !....har nettop kjøpt denne TV'n til databruk. PC'n min har Nvidia Geforce 7500 GT. 8904761[/snapback] hvilke TV ? 8904863[/snapback] Det er en Panasonic Viesta se her:http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elkjop-Site/no_NO/-/NOK/El_DisplayProductInformation-Start;pgid=oyCz6oZK.LxSR0EjcIZBwx1e0000iwW6B7CV?ProductID=7sXD4QFHDAIAAAER2w5bjCEp&CatalogCategoryID= Lenke til kommentar
krisdt Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 (endret) Da bruker du selvfølgelig ikke s-video. Bare kjøp en ledning med DVI (eller VGA) i den ene enden og HDMI i den andre! edit: Det er kun på gamle biledrørskjermene man bruker s-video. Endret 20. juni 2007 av krisdt Lenke til kommentar
Hydrokortison Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Da bruker du selvfølgelig ikke s-video. Bare kjøp en ledning med DVI (eller VGA) i den ene enden og HDMI i den andre! edit: Det er kun på gamle biledrørskjermene man bruker s-video. 8905352[/snapback] OK Tusen takk for hjelpen....dette må eg prøve Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Da bruker du selvfølgelig ikke s-video. Bare kjøp en ledning med DVI (eller VGA) i den ene enden og HDMI i den andre!TV-en det linkes til støtter ikke PC på HDMI ifølge bruksanvisningen og den har ikke VGA-inngang. Hvis trådstarter vil prøve, så må det være DVI -> HDMI. Det er kun på gamle biledrørskjermene man bruker s-video.Hva mener du vi skal bruke på nye bilderørskjermer da...? Lenke til kommentar
Hydrokortison Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Dvi -> Hdmi kabel funker fint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå