Ol'H Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 og James Bond som Sean Connery :] 9420014[/snapback] Jeg synes James Bond spilte Pierce Brosnan best jeg, Bonds rolle som Moore var heller tragikomisk Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Chow Yun-Fat - Tequila (Hard Boiled) Chia Hui Liu - San Te (The 36th Chamber of Shaolin) Kurt Russel - Snake Plissken (Escape From New York) Sonny Chiba - Takuma Tsurugi (The Street Figther) Jet Li - Nameless (Hero) Tomisaburo Wakayama - Ogami Itto (Lone Wolf and Cub) Shintarô Katsu - Zatoichi (Zatoichi) Lenke til kommentar
Jan Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Den råeste av dem alle er John Matrix fra commando.Du vet det med en gang filmen begynner og du ser han gå med en diger tømmerstokk på skulderen 9409188[/snapback] Haha, den filmen har så mange goofs Lenke til kommentar
MortSolb Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Casey Ryback (Steven Seagal) i "Under Siege"-filmene. Ellers må jeg vel si Rambo eller John McClane Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå