MittBrukernavn Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Har en WRT54G og har tenkt til å flashe den med DD-WRT så jeg ikke lagger så mye i DotA når han andre som bruker internetten her ser på web TV eller laster ned. Gikk da til http://www.dd-wrt.com/dd-wrtv2/downloads.php og lasta ned dd-wrt.v22-final-r2.zip Når jeg unzipper den finner jeg disse filene: dd-wrt.v22_basic_generic.bin dd-wrt.v22_basic_wrt54g.bin dd-wrt.v22_basic_wrt54gs.bin dd-wrt.v22_generic.bin dd-wrt.v22_wrt54g.bin dd-wrt.v22_wrt54gs.bin Etter det jeg har skjønt fra det altfor rotete forumet som er på den siden så skal jeg først ta å resette routeren, så flashe med en av dem, så dra ut støpselet så den er strømløs. Etter det ta den inn igjenn og flashe med en til når den har starta helt. Så til spørsmålet... hvem skal jeg flashe med først og etter? Lenke til kommentar
Gordion Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 1. Først legger du inn mini utgaven (denne) 2. Deretter kan du flashe inn standard (denne Lenke til kommentar
MittBrukernavn Skrevet 16. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2007 Står .23 istedenfor .22 på dem, er ikke det for 2.3 da? Har 2.2 jeg Lenke til kommentar
Gordion Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 (endret) Du har tydeligvis gått deg vill i WRT-jungelen Nei v2.3 står rett og slett for hvilken versjon det er av DD-WRT. Du skal selvfølgelig ha nyest mulig, så de jeg ga deg link til er rett... Endret 16. juni 2007 av Gordion Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Det holder forøverig å flashe dd-wrt.v23_basic_generic.bin Men ta den siste da, sp2 versjon. Lenke til kommentar
MittBrukernavn Skrevet 16. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2007 (endret) 1. Først legger du inn mini utgaven (denne)2. Deretter kan du flashe inn standard (denne 8877158[/snapback] Jeg fikk endelig flasha i dag. Gjorde alt i denne rekkefølgen: -reset -flash (mini) -dra ut strømmen etter 5 min online -reset igjenn Og når jeg da går på 192.168.1.1 så kommer første siden opp som den skal. Men trykker jeg på noen av sakene oppe det som f.eks "Application and Gaming" så kommer det opp en passord sak. Tomt brukernavn og admin som passord funka ikke som det var føre jeg flasha. Noen som har tips? Endret 16. juli 2007 av MittBrukernavn Lenke til kommentar
Jaguaren Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Brukernavn:root Passord:admin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå