tezamno Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Hei jeg kommer meg ikke inn på web interfacen til routeren, isteden for den vanlige inloggings siden kommer det opp en standard påloggings boks fra windows med overskrift level 15 access? Har prøvd med en annen trådløs router jeg har som har samme webadresse (198.162.1.1) men det samme skjer der. Brukernavn og passord jeg har på routeren funker ikke? Lenke til kommentar
eJoJ Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Hva slags ruter er dette? Hjemmesnekkra firmware på den? Eneste produktene jeg har hvert borti med lignendes tittel i passordboks er vel cisco utstyr. Prøvd og søke på produsenten av routeren sin hjemmesider etter manualen til routeren? kan hende det finnes ett annet standard passord, om det er nextgentel så kan du prøve med aktiveringsnr du fikk på et brev som passord istedet for standard passordet Lenke til kommentar
tezamno Skrevet 16. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2007 Hei, er en 3com router, support sidene er så kronglete at jeg har gitt opp å finne svar på problemet der, har resatt routeren uten at det hjalp noe, er vel noe galt med den. Lenke til kommentar
sunnhetsmannen Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Prøv å koble vekk alt annet utstyr fra routeren, slik at det er bare din pc og routeren som har kontakt. Husk å slå av trådløst dersom du har det på maskinen din. Kobl til routeren med kabel og konfigurer. level_15_access er nok en Cisco enhet som du av en eller annen grunn når tak i. Lenke til kommentar
eppis Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 (endret) dette hører ut som Cisco IOS... det står hvilken model du har bak på switchen/routeren.. anbefaler deg og bruke telnet/hyperteminal i stedet for den web baserte styringa. Prøv følgende standard passord: cisco // cisco admin // blank admin // admin jeg kan hjelpe deg og resete Cisco switchen men da må du gi meg modelen som står bak eller under switchen... hvis den ikke står noe sted så slår du på switchen med en managent kabel koblet til switchen så kommer det opp når du er i hyperterminal og når switchen booter. uansett hvordan switch det er så kan vi hjelpe deg bedre hvis vi vet hvordan model det er. Endret 21. juni 2007 av eppis Lenke til kommentar
agvg Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Hei, er en 3com router, support sidene er så kronglete at jeg har gitt opp å finne svar på problemet der, har resatt routeren uten at det hjalp noe, er vel noe galt med den. 8876976[/snapback] 3com hjemmeroutere har default 192.168.1.1 ikke 198.162.1.1 som du prøver deg på. Lenke til kommentar
eJoJ Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 3com hjemmeroutere har default 192.168.1.1 ikke 198.162.1.1 som du prøver deg på. 8915066[/snapback] Det enkle er ofte det beste, tankene falt ikke engang over på ipadressen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå