jimy Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 selv spiser jeg ganske mye snacks. spesielt potetgull. så mye at jeg nesten har gått lei. noen andre typer snacks som anbefales? og hva er egentlig den beste snacken? viss det finnes en som er så, mye bedre enn de andre. post deres meninger her. Lenke til kommentar
snarius Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Ostepop, saltstenger og div. nøtter (cashewnøtter, chilinøtter) er gode snacks. Av dei nemnde likar eg best ostepop, men i moderate mengder. Lenke til kommentar
Mulldyret Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 popcorn er bra, og sunt...og godt Bixit fullkornbar, et naturlig, sunt mellommåltid! Lulz... Ellers er jo sånne derre nøttesjokolader fra nøttefabrikken nam nam:p De er og sunne da lzm, vertfall "sunn" sjokolade da lzm. Lenke til kommentar
End-re Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Min topp 5 på snack fronten blir vel noe som dette; 1. Cashewnøtter 2. Chillinøtter 3. Melkesjokolade 4. Det meste fra løsvekt godteri 5. Sørlandschips Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Ostepop - så godt, men så usunt! Chillinøtter er også deeeilig! Lenke til kommentar
iqlizer Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 1. Kims paprika 2. Sørlandschips 3.saltstenger Lenke til kommentar
Sayid Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Chillinøtter Peanøtter Sjokolade i løsvekt Nøtter er sunt og steike godt så det er 2 fluer i ein smekk. En rekke studier har vist at denne typen fett er til stor fordel for hjertet, og kan redusere sjansen for hjertesykdom med opptil 21 prosent. Umettet fett kan også beskytte mot kreft, styrke immunforsvaret og øke konsentrasjonsevnen. Kilde: Nrk Står om diverse type nøtter om kva dei enkle nøttene inneholder av vitaminer, mineraler, protein og vilken som er bra for musklene og hjernen og så videre. Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 (endret) Smash for fa**. Tømmer en pose på maks 5 minutter. Det er sykelig. Nå har jeg kun tillatelse til å kjøpe 2 poser under fredagsshoppingen (kvinnfolk ass!). Mokkabønner og sorte krokodiller står også høyt på listen min. Endret 20. juni 2007 av EskimoBob Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Sjokoalde og godteri faller vel ikke under kategorien "snacks"? Er ikke det potetgull, pop-corn, ostepop, nøtter o.l. Chilinøtter er godt. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Alle typer nøtter og baconsvor. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Chilinøtter Superchips ostepop (hvis jeg er desperat , det lukter ikkeno særlig lol) Hater chips med dillsmak osv...ugh :/ Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 French fries, Ostepop, Chillinøtter, Superchips med salt, paprika og dill, Peanøtter og Cashewnøtter. Dette er noen av mine snacks favoritter. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Snakker vi nøtter, så er det pistasjnøtter som er teh shit! Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Snakker vi nøtter, så er det pistasjnøtter som er teh shit! 8920888[/snapback] Chillinøtter! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Chillinøtter!8921121[/snapback] <3 Lenke til kommentar
Jlona Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Må si meg enig med Aidskake, pistsasjnøtter er digg! Det samme kan jeg si om cashewnøtter og chillinøtter Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 (endret) Nå skal jeg chille med Maarud SourCream & Onion og dip, samt en flaske Cola. Endret 22. juni 2007 av Andreasfe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg