Gå til innhold

snack tråden !

jimy

Anbefalte innlegg

selv spiser jeg ganske mye snacks. spesielt potetgull. så mye at jeg nesten har gått lei. noen andre typer snacks som anbefales? og hva er egentlig den beste snacken? viss det finnes en som er så, mye bedre enn de andre. post deres meninger her.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen. :)

Tråden bryter også med tre-ords-regelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og p_report.gif dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar

Chillinøtter

Peanøtter

Sjokolade i løsvekt

Nøtter er sunt og steike godt så det er 2 fluer i ein smekk.

En rekke studier har vist at denne typen fett er til stor fordel for hjertet, og kan redusere sjansen for hjertesykdom med opptil 21 prosent. Umettet fett kan også beskytte mot kreft, styrke immunforsvaret og øke konsentrasjonsevnen.

Kilde: Nrk

Står om diverse type nøtter om kva dei enkle nøttene inneholder av vitaminer, mineraler, protein og vilken som er bra for musklene og hjernen og så videre.

Lenke til kommentar

Smash for fa**. Tømmer en pose på maks 5 minutter. Det er sykelig. Nå har jeg kun tillatelse til å kjøpe 2 poser under fredagsshoppingen (kvinnfolk ass!).

Mokkabønner og sorte krokodiller står også høyt på listen min.

Endret av EskimoBob
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Chilinøtter :D

Superchips

ostepop (hvis jeg er desperat , det lukter ikkeno særlig lol)

Hater chips med dillsmak osv...ugh :/

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...