nadezico Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 hei! jeg har tenkt å kjøpe meg et nytt kabinett...men desverre føk alle pengene mine på deler.. det blir visst ikke noe LianLi kabinett på meg nei.. så jeg kikket litt rundt på microplex.no og fant den der Dragon Slayer kabinettet fra compucase.. azz...bør jeg kjøpe det eller? en plass stod det at dette kabinettet sugde en lang vei.. +eg va sikker på å kjøpe dette kabinettet men så leste jeg det.. kan dere si meg om jeg bør kjøpe dette kabinettet... og det litt brennkvikt! delene har kommet og og hovedkortet passer,så nå må dere skynde dere litt! klarer ikke å vente på å få meg et kabinett!! PS!skal jo klokke pc'en min og slik da,+ha me kald katode Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Se på hw.no der er det også en del tester av kasser i alle prisklasser. Kabinettet du sikter til er testet på hardware.no Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Trur jeg tenke på et annet. Fant ikke kassa du lete etter i farta Lenke til kommentar
nadezico Skrevet 6. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2003 å...javel da... noen admins som kan se på dette å si sitt?? hallo? det hadde vært veldig greit det.. .. Lenke til kommentar
nadezico Skrevet 7. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2003 noen som gidder å ta seg til å svare her...enda mens jeg trenger det??? TAKK!! .. (blir utålmodig nå!) =) Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Hadde jeg vært deg, så hadde jeg heller kjøpt meg et Raidmax eller hva de heter, mye lettere(aluminium...) Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Det så jo egentlig ganske fint ut, det... Men jeg er da ikke expert i kabinetter, men smak og behag... Men vil du ha et billig kabinett for lite penger (denne måneden) så kjøpe deg jammen meg et plexi kabinett... Putt et par vifter og katoder inn og voila, superdupernice! skulle jaggu meg ha kjøpt et, hadde det ikke vært for at jeg modder mitt eget... Du finner det på netconnection.no under ukenstilbud, og koster utrolige bare ca 900! Er det ikke vakkert? For tårer i øynene... Lenke til kommentar
nadezico Skrevet 7. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2003 hehe det tror jeg dropper... =) Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Nå er det tilbud på microplex på lianli kabinetter da. 1000 kr vis du har råd til det. Lenke til kommentar
nadezico Skrevet 8. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2003 eh.. HVORFOR TROR DU JEG VALGTE DEN DER DRaGON SLAYER DA!??!?!?!?! hehe bare tøyste med deg...skal bestille deler nå...snakkes da.. kaskje jeg ser litt på LianLi kabinettet da...oki?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå