Velociraptor Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Hei ! Om vellkommen til Den store sykkel tråden 07 Tengte at en tråd som dette ville passe bra her. Håper den faller smak. Regler: Temaet er sykkler generelt og du kan diskutere alt som har noe med eller om sykkler og gjøre. Bilder er tillat og veldig velkommene. ( Husk og legge de i spoiler eller skaler dem ned til 800*600. Spørsmål, nyheter, tips og råd, guider, kjøpetips. m.m. er aktuelle saker og ting som kan diskuteres i tråden. Alle er vellkommene enten du er på utkikk etter din første sykkel, eller om du er en proff sykklist. Mvh Kim. ( Håper dere vil tå tråden godt imot og ta gjerne kontakt med meg på PM om det er noe du lurer på eller vil rette ) Lenke til kommentar
Swolebraham Lincoln Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Ehm, er ikke dette det samme konseptet som Den store sykkeltråden! ? Lenke til kommentar
Kassablanca Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Jeg er jente og skal ha ny sykkel. Ikke racersykkel, men en jeg kan trene litt med. Noen forslag? ^^ Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 16. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2007 Ehm, er ikke dette det samme konseptet som Den store sykkeltråden! ? 8876533[/snapback] Dang ! Glemmer alltid og søke før jeg lager en ny tråd. Lenke til kommentar
Kassablanca Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Da går det vell ikke ann å få svar her, da? Får helle prøve i den andre sykkeltråden ... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Sidan me allerede har ein tråd kan eg stenge denne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg