Betenkt Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Har plutselig mistet NTFS-partisjonene fra Windows. Hvilken kommando er det man bruker for å få disse tilbake under Steder og skrivebord? Skjedde med meg før og man fant ikke den gamle tråden Lenke til kommentar
Turgon Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Har plutselig mistet NTFS-partisjonene fra Windows. Hvilken kommando er det man bruker for å få disse tilbake under Steder og skrivebord? Skjedde med meg før og man fant ikke den gamle tråden 8876181[/snapback] Mulig du kan fikse det ved å følge denne guiden (ser ut som den inneholder montering): http://www.ubuntugeek.com/widows-ntfs-part...ntu-feisty.html Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 17. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2007 (endret) Vinduet der du velger partisjoner dukker ikke opp hos meg :S EDIT: Disker er oppførtt i fstab :S Endret 17. juni 2007 av Webmaster Esso Lenke til kommentar
Errae Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 sliter med det samme selv! skulle gjerne fått de eksterne diskene (ntfs) under steder... Lenke til kommentar
adder1972 Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Prøv med NTFS-3g: sudo aptitude install ntfs-3g Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Jeg mistet plutselig mine, da var årsaken at jeg ikke hadde avsluttet windows riktig FØR jeg bootet opp Linux. Regner med du har windows også, så kan være værdt å starte opp det, og eventuelt velge "sikkert fjerning av maskinvare" dersom det er eksterndisker. Så reboote på en skikkelig måte. Bare ett tips ivertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå