Gå til innhold

Hvordan tjene penger på Gt3?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kjøpte GT Consept cars. Der fikk jeg overført 10-millioner (tror jeg det var) til min opprinnelige GT3-save på minnekortet.

(Husker ikke om det var det første som skjedde, eller om det var et spesielt løp jeg vant i ConseptCars, men det kan ikke har vært så vanskelig, fordi ConseptCars spilte jeg særdeles lite, kanskje en 10-12 race totalt.

Lenke til kommentar

Kjøp en Yaris, vinn alle små-cupene(De to første), deretter tar du FR-cupen(viss jeg ikke husker feil). Nå har du fått noen biler og penger. Selg alle bilene bortett fra den Yarisen du kjøpte i starten. Velg så Yaris-cup. Vinn den. Selg den nye Yarisen. Bruk alle pengene på tuning. Nå er du klar for GT World Championship. Etter dette er alt en enkel lek, bortsett i fra S-lisensen... :wink:

Lenke til kommentar
Først av alt. Skaff deg en Nissan Skyline GTR. Den er meget trimmingsvennlig og lar deg vinne det meste.

For det andre, hvis du gidder, så er det mye penger i utholdenhestløpene, men så varer de gjerne 30, 50 og opp mot 100 runder.

Kjør sundaycup. Vinn småbiler og selg dem.

Vinn småbilER, når du kjører sunday cup får du

bare bil den første gangen.(hvis ikke er det no feil på min)

Mvh,Stian

Lenke til kommentar

Jeg tok en mazda MX5 og trimmet den helt opp til maks fart (364 km/t eller noe...

Så deltok jeg i race på test circuit (Den ovale banen). Du kan da stille i vanskeligere klasser enn du normalt kunne ha gjordt siden bilen suger i svinger ol, men går utrolig fort fremover.

Lenke til kommentar

Gå for en blodtrimma Integra Type R er nå mitt tips. Den har godt potensiale både når det gjelder HK og kjøreegenskaper, og ikke er den så dyr heller ($25,160). Med den kan man vinne blant annet Type R Meeting, som er ganske innbringende. I denne serien kan man vinne en Acura RSX Type-S, og dette kan gjentas flere ganger. Et tips generelt (gjelder de fleste bilspill) er å tenke mer på vekt enn på HK. Det er en grunn til at lette biler som Caterham Super 7 og mange Go-carts knuser biler som Viper og F50 på de aller fleste baner. Av samme årsak bryr RUF seg mer om å minske vekt enn å øke HK når de trimmer Porsche.

Lenke til kommentar
du får penger når du slår ned noen ,kjører taxi o.l

Hei,

Han mener GT3 som i Grand Turismo 3, ikke GTA 3 som i Grand Theft Auto 3 ;)

Mitt tips:

Kjør masse på SuperSpeedWay (tror banen het noe sånt)...der tjener du lett 10 000 pr seier.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...