Gå til innhold

Noen bilder klar for kritikk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Likte bildet med blomsten, men føler at det var litt uskarpt akkurat nede til venstre ved blomsterbladene.

Det andre var også bra, men følte at kanskje greina ødela litt for inntrykket av bildet?

Men ellers helt topp bilder!

Hvilket kamera etc?

Lenke til kommentar

Bilde 1, greit nok, skarp blomst, fine farget, men det som stikker ut til venstre under bladet tar bort noe av fokusen min:)

bilde 2: Synes det ble litt rar fokus der, du og kameraet er uklart, prøv med manuell fokus heller, for her lurer på autofokusen. Ville vært bedre bilde om personen var i fokus. Hadde blitt en genialt bilde om det treet som går vannrett over bildet var borte, og personen og kameraet i fokus ved siden av det loddrette treet

Endret av Dranc
Lenke til kommentar
Tja, helt greie bilder som min lillesøster på 20 nok kunne kart å ta med et D40 eller D80.. Thats it.

For alt vi vet så kan din søster på 20 år være fotografenes svar på Picasso, så det du sier er egentlig veldig meningsløst!

Skal 20 år liksom være noe negativt forresten?

Skjønte ikke helt den, hadde det vært din søster på 12 eller noe så greit, men 20? :ermm:

Lenke til kommentar
Det første bildet tok jeg igår med en Nikon D80 med 70mm macro linse, og det andre tok jeg med mitt nye kamera Nikon D40med en 62mm vidnikel linse.

Takk for komentaren BTW ;)

8876034[/snapback]

62mm vidvinkel linse... ? :hmm:

Hva mener du nå?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...