Gå til innhold

Skate klær på nettet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ah, nei, beklager.

Det er bare det at denne stilen er aldeles...ja, forkastelig.

8966941[/snapback]

Denne tråden var ikke ment til å diskutere hvilken klesstil som er stygg/fin osv..

For alt det jeg vet kan du være en emo, men det bryr meg i grunnen ikke.

Lenke til kommentar
Litt OT, men skatestilen er da absolutt ikke dum, sålenge det ikke overdrives i farge og størrelser. Har endra seg en del fra hvordan det var før. Buksene er ikke bare potetsekker fra Blind lengre uten fasong eller noenting, osv.

8976033[/snapback]

Unnskyld meg, men hva er "skatestilen"? :roll: Alle skatere kler seg ikke likt. Kan ta to typiske eksempler på "skaterbois" (som meg :p )

 

Nr. 1

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
81.jpg

 

Nr. 2

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
nollie_flip.jpg
Lenke til kommentar

Altså, nå sier jeg ikke at alle som skater kler seg likt. Men, i et bestemt miljø er det vanlig at folk kler seg nogen lunde i samme type klær, og sånn var/er det i allefall med skatemiløet.

 

Om jeg sier skater, så ser du vel ikke for deg en kar med fløyelsbukser og pologenser? Finnes sikkert noen som kler seg slik og som liker å skate, men det er nok ikke flertallet. Ser du en kar med skatesko, småbaggy pants og en t-skjorte med en logo eller noe, tenker du sikkert at han skater, står på brett, jibber eller har noe connection med det (om det ikke er en poser da :D).

 

(hele meninga med posten min var i grunn også et svar på VonOs og Teac sin lille "debatt")

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...
Hva blir det i frakt på Skatewarehouse?

9178970[/snapback]

Den billigste frakten på skatewarehouse kommer på 12,5 dollar.

Altså 72 kroner. Det er ganske rimelig i forhold til mange andre nettbutikker av samme type. Leveringen tar omtrent 1,5 til 2 uker.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • 10 måneder senere...
Hei, lurte på om noen som vet om noen gode nettbutikker som selger skate klær (t-skjorter, shortser, gensere osv.) Nettbutikken kan /bør helst være fra amerika siden det er der det ofte er billigst.

Kriteriene mine er at de ikke har en veldig dyr frakt.

Vet om et par butikker som blant annet skatewarehouse.com som har veldig rimelige priser og billig frakt. Noen som kan anbefale noen andre gode nett butikker?

 

 

www.skateloot.com ! Dessidert de flestes favoritt ! Er MYE, MYE BILLIGERE enn de klæra du får hos Stress.no, formatshop.no osv osv ! Denne siden er imot alle de dyre prisene og finner de feteste klæra til en billig pris !

 

Elsker denne siden maximalt ! Vil regne med at du kommer til å gjøre det samme!

 

Kos deg og lykke til med å finne noen freshe klær !

 

TIPS: Keen på å slippe å betale toll ? Bare be han som sender varen om å merke pakken som "gift" ...Da går denne gjennom tollen som "gave"... Og det må en ikke tolle for ;)

Endret av 4FrntSTL
Lenke til kommentar
Hei, lurte på om noen som vet om noen gode nettbutikker som selger skate klær (t-skjorter, shortser, gensere osv.) Nettbutikken kan /bør helst være fra amerika siden det er der det ofte er billigst.

Kriteriene mine er at de ikke har en veldig dyr frakt.

Vet om et par butikker som blant annet skatewarehouse.com som har veldig rimelige priser og billig frakt. Noen som kan anbefale noen andre gode nett butikker?

 

 

www.skateloot.com ! Dessidert de flestes favoritt ! Er MYE, MYE BILLIGERE enn de klæra du får hos Stress.no, formatshop.no osv osv ! Denne siden er imot alle de dyre prisene og finner de feteste klæra til en billig pris !

 

Elsker denne siden maximalt ! Vil regne med at du kommer til å gjøre det samme!

 

Kos deg og lykke til med å finne noen freshe klær !

 

TIPS: Keen på å slippe å betale toll ? Bare be han som sender varen om å merke pakken som "gift" ...Da går denne gjennom tollen som "gave"... Og det må en ikke tolle for ;)

Plutselig ble det liv i denne tråden igjen.

Var inne og så på skateloot.com, mye bra klær. Men er dette en butikk eller et mellomledd. Kommer innpå ebay hver gang.

Lenke til kommentar
Hei, lurte på om noen som vet om noen gode nettbutikker som selger skate klær (t-skjorter, shortser, gensere osv.) Nettbutikken kan /bør helst være fra amerika siden det er der det ofte er billigst.

Kriteriene mine er at de ikke har en veldig dyr frakt.

Vet om et par butikker som blant annet skatewarehouse.com som har veldig rimelige priser og billig frakt. Noen som kan anbefale noen andre gode nett butikker?

 

 

Njaa.. Ikke helt. Du ender opp på ebay.com. Det er sant. Men denne siden er ikke noe "mellomledd" på noen måte. Disse folka tjener ikke shit på å gjøre dette. Denne nettsiden er laget av noen helt vanlige folk som var lei av de dyre europeiske prisene. Dermed fant de ut at de kunne lage en side hvor de fant masse fett til en billig penge på ebay.

 

Istedet for å betale : 349,- til 499,- kroner for en DC T-skjorte så betaler du maks 20$ dollar = 122,- ...

 

I tillegg så slepper mann å søke etter tusenvis av ord for å finne noe fett! Her er merkene lista opp for deg. Det er liksom bare å klikke seg gjennom ting og finne noe kult :)

 

Eneste grunnen til at jeg kjøper ting fra denne siden er fordi jeg støtter dem fordi jeg er enig i at det HELT FOR JÆVLIG DYRT I NORGE!

 

Hadde jeg vært deg ville jeg også støtte dem. Europa øker prisene med 150,4% med det orginale markedet ellers i verden... Norge er blandt verstingene. Jeg orker ikke å betale 150,4% mer for et produkt enn hva det er verdt! Derfor kjøper jeg mine ting fra denne siden og andre amerikanske sider som har gunstige priser. BOIKOTT DE DYRE PRISENE I NORGE DU OGSÅ ! - er du ikke lei av å betale 400,- for en t-skjorte som egentlig koster 130 andre steder?

Endret av 4FrntSTL
Lenke til kommentar
Hei, lurte på om noen som vet om noen gode nettbutikker som selger skate klær (t-skjorter, shortser, gensere osv.) Nettbutikken kan /bør helst være fra amerika siden det er der det ofte er billigst.

Kriteriene mine er at de ikke har en veldig dyr frakt.

Vet om et par butikker som blant annet skatewarehouse.com som har veldig rimelige priser og billig frakt. Noen som kan anbefale noen andre gode nett butikker?

 

 

Njaa.. Ikke helt. Du ender opp på ebay.com. Det er sant. Men denne siden er ikke noe "mellomledd" på noen måte. Disse folka tjener ikke shit på å gjøre dette. Denne nettsiden er laget av noen helt vanlige folk som var lei av de dyre europeiske prisene. Dermed fant de ut at de kunne lage en side hvor de fant masse fett til en billig penge på ebay.

 

Istedet for å betale : 349,- til 499,- kroner for en DC T-skjorte så betaler du maks 20$ dollar = 122,- ...

 

I tillegg så slepper mann å søke etter tusenvis av ord for å finne noe fett! Her er merkene lista opp for deg. Det er liksom bare å klikke seg gjennom ting og finne noe kult :)

 

Eneste grunnen til at jeg kjøper ting fra denne siden er fordi jeg støtter dem fordi jeg er enig i at det HELT FOR JÆVLIG DYRT I NORGE!

 

Hadde jeg vært deg ville jeg også støtte dem. Europa øker prisene med 150,4% med det orginale markedet ellers i verden... Norge er blandt verstingene. Jeg orker ikke å betale 150,4% mer for et produkt enn hva det er verdt! Derfor kjøper jeg mine ting fra denne siden og andre amerikanske sider som har gunstige priser. BOIKOTT DE DYRE PRISENE I NORGE DU OGSÅ ! - er du ikke lei av å betale 400,- for en t-skjorte som egentlig koster 130 andre steder?

 

Ok, jeg skjønner. Har selv kjøpt masse klær i fra Skatewarehouse.com de har omtrent de samme prisene. Her for du to t-skjorter for under 200 kroner beløpet. Har i ettertid funnet flere av disse t-skjortene på for eksempel Session og Surfsentrum til 399,- per stk. Selv betalte jeg ca 300,- for 2 stk. Så ja, jeg er enig at prisene er kunstig høye i forhold til Usa.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...