Gå til innhold

Skate klær på nettet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skateamerica.com har bra utvalg og gode priser. Men de er Treige!

Bestilte mye klær der en gang, og det tok over 1 Måned, før jeg hadde motatt alt !

 

Dogfunk.com Kan jeg anbefale. Veldig kjappe, god service, bra utvalg når det kommer til forskjellige farger. Er dog ofte utsolgt for de vanligste str. Kan være lurt å prøve å sende dem en epost om de ikke kan fylle på ;)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...
Tenkte å bestille en del fra nocomply.com. Er det noen som har erfaring med det? Er det noen ekstra avgifter enn det som er prisen på den siden? Tenker på moms og evt. toll.

Du må nok regne med moms og toll på alt over 200 ja. Du kan sende dem en mail, men tviler på at de setter ned verdien for deg. Sendte selv en mail til skatewarehouse, men de kunne ikke trikse og fikse med verdien. Like ulovlig for dem som for meg/oss. Moms 25% og forenklet tollgebyr på 90,- tror jeg det er.

 

 

Fra Nocomply:

Live in Norway?

Since Norway is not part of the European Union we ship norwegian orders without charging sales tax. This means that you can buy products at low swedish price levels from NoComply without having to pay taxes twice. You only pay sales tax and customs fee when your order is imported to Norway. The norwegian prices online are however displayed including tax so that you know the approximate final cost of your order. VAT/Tax is deducted at check-out. Unfortunately, we can not give you an exact final cost since custom fees differ depending on the product type.

Endret av Teac
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Heads up folkens:

 

IKKE bestill av Skateamerica. Skatewarehouse derimot er helt knall.

 

Skateamerica er et firma drevet av svindlere for å si det rett ut. Et kjapt søk i google og dere finner masse informasjon om hvordan de svindler og hvor mange som faktisk klager på butikken deres. Jeg kjenner flere som har bestilt derfra og jeg har gjort det selv. Jeg besilte 11 plagg og jeg fikk 2 plagg 6 mnd senere.

 

Bare sier ifra!

Lenke til kommentar
Har kjøpt en del derfra, ingen problemer.. Men har kanskje hatt flaks?

 

Skatewarehouse er uansett bedre.

 

Som du sa selv; Treg levering, Dårlig service, Dårlige priser. Du har nok bare hatt flaks ja, for jeg og 4 andre har alle sammen fått under halvparten av hva vi bestilte og de bare sier at det er på vei, men det er ikke på vei.

 

På www.complaintsboard.com så er det faktisk en som sier han har jobbet der før og sier at de haker av på at bestillingen er sendt uten at de engang har pakket det. Så det er ren svindel fra deres side.

 

Men det er nok av andre butikker å velge i.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Skateamerica.com har bra utvalg og gode priser. Men de er Treige!

Bestilte mye klær der en gang, og det tok over 1 Måned, før jeg hadde motatt alt !

 

Dogfunk.com Kan jeg anbefale. Veldig kjappe, god service, bra utvalg når det kommer til forskjellige farger. Er dog ofte utsolgt for de vanligste str. Kan være lurt å prøve å sende dem en epost om de ikke kan fylle på ;)

 

dogfunk =70$ for frakt til Norge.

skremte vertfall meg lang bort derfra :ermm:

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Hei, lurte på om noen som vet om noen gode nettbutikker som selger skate klær (t-skjorter, shortser, gensere osv.) Nettbutikken kan /bør helst være fra amerika siden det er der det ofte er billigst.

Kriteriene mine er at de ikke har en veldig dyr frakt.

Vet om et par butikker som blant annet skatewarehouse.com som har veldig rimelige priser og billig frakt. Noen som kan anbefale noen andre gode nett butikker?

 

Gå på Junkyard.no!

De har gratis frakt for tiden, mye på salg og et veldig stort utvalg ;) Mye bedre enn stress og formatshop :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...