Atsend Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 A Take-Two spokesperson has confirmed to GamesIndustry.biz that the episodic content planned for Grand Theft Auto IV will be exclusively released for the Xbox 360. Talk of an exclusive deal began following the release of Take-Two's Q2 financial report on Tuesday. The report stated that the episodic content would be released on 360 during the 2008 fiscal year - with no mention of PlayStation 3. Now a company representative has told GI.biz, "The Grand Theft Auto IV episodic content is exclusive to Xbox 360." http://www.gamesindustry.biz/content_page.php?aid=25852 Sånn kan det gå. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Så fint at jeg har 360 da! Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=782910 Lenke til kommentar
Atsend Skrevet 16. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2007 Så fint at jeg har 360 da! 8875853[/snapback] Tror ikke dette vil bety noe særlig uansett. GTA fans er Playstation spillere så de vil kjøpe spillet og PS3 fremfor 360 selv om det blir dobbelt så dyrt (og ikke noe online ekstra). Online stuff betyr veldig lite for de aller fleste. Virtua Tennis 3 f.eks selger mye bedre på PS3 enn 360 her enda det bare er 360 versjonen som har online spilling. Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Tror ikke dette vil bety noe særlig uansett. GTA fans er Playstation spillere så de vil kjøpe spillet og PS3 fremfor 360 selv om det blir dobbelt så dyrt (og ikke noe online ekstra). Online stuff betyr veldig lite for de aller fleste. Virtua Tennis 3 f.eks selger mye bedre på PS3 enn 360 her enda det bare er 360 versjonen som har online spilling. 8875879[/snapback] Aner jeg en smule ironi her? Lenke til kommentar
Atsend Skrevet 16. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2007 Tror ikke dette vil bety noe særlig uansett. GTA fans er Playstation spillere så de vil kjøpe spillet og PS3 fremfor 360 selv om det blir dobbelt så dyrt (og ikke noe online ekstra). Online stuff betyr veldig lite for de aller fleste. Virtua Tennis 3 f.eks selger mye bedre på PS3 enn 360 her enda det bare er 360 versjonen som har online spilling. 8875879[/snapback] Aner jeg en smule ironi her? 8875937[/snapback] Nei, realisme. Sikker på at GTA4 vil selge mye mer på PS3 enn 360. Og MANGE fler PS3 konsoller enn 360'er. Husk, 90% av GTA fansen er PS2 eiere. Disse kommer garantert til å kjøpe GTA4 til PS3 og ikke 360. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Sikker på at det ikke er en god grunn til dette da ? Rockstar har jo selv sagt at de slet med å få plass til alt innholdet på dvder, så kanskje derfor de slipper noe av det som nedlastbart episoder ? Ta f.eks Tomb Raider Anniversary på Xbox360, det blir å finne som episodebasert som man kan laste ned. Tviler det kommer noe ekstra som IKKE ps3 brukere får, sånn fungerer ikke spillverdenen Lenke til kommentar
Pazleet Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 De sier ikke noe om å spille online, Atsend. Det er snakk om eksklusivt nedlastbart materiale, for eksempel nye oppdrag, våpen, steder, kjøretøy med mer. Dvs. at spillet får en mye lengre levetid på 360, og blir mye bedre( ) Tror spillet kommer til å selge bedre på 360, av den enkle grunn at det er solgt mange fler av dem... Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Tror ikke dette vil bety noe særlig uansett. GTA fans er Playstation spillere så de vil kjøpe spillet og PS3 fremfor 360 selv om det blir dobbelt så dyrt (og ikke noe online ekstra). Men men... jeg er GTA fan.. og 360 spiller! Kan du forklare det? Online stuff betyr veldig lite for de aller fleste. Virtua Tennis 3 f.eks selger mye bedre på PS3 enn 360 her enda det bare er 360 versjonen som har online spilling. 8875879[/snapback] Sikkert fordi det nesten ikke fins spill til PS3.. noe må man jo kjøpe.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Sikker på at det ikke er en god grunn til dette da ? Rockstar har jo selv sagt at de slet med å få plass til alt innholdet på dvder, så kanskje derfor de slipper noe av det som nedlastbart episoder ? Ta f.eks Tomb Raider Anniversary på Xbox360, det blir å finne som episodebasert som man kan laste ned. Tviler det kommer noe ekstra som IKKE ps3 brukere får, sånn fungerer ikke spillverdenen 8876156[/snapback] Igjen er du full av BS, Avean. Rock* har aldri slitt med å få plass på en hel dvd-plate, om du mener motsatt må du jammen komme link. Var der San Andreas du tenkte på, kom det spillet på en dvd5-plate. Og at Tomb Raider Anniversary komer som nedlastbart episodisk innhold har da ikke noe med dvd-plater å gjøre Og et spårsmål til slutt: Vet du betydningen av ordet "eksklusiv"? Lenke til kommentar
Atsend Skrevet 16. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2007 Tror ikke dette vil bety noe særlig uansett. GTA fans er Playstation spillere så de vil kjøpe spillet og PS3 fremfor 360 selv om det blir dobbelt så dyrt (og ikke noe online ekstra). Men men... jeg er GTA fan.. og 360 spiller! Kan du forklare det? Online stuff betyr veldig lite for de aller fleste. Virtua Tennis 3 f.eks selger mye bedre på PS3 enn 360 her enda det bare er 360 versjonen som har online spilling. 8875879[/snapback] Sikkert fordi det nesten ikke fins spill til PS3.. noe må man jo kjøpe.. 8876277[/snapback] Du er i mindretall. 90% av PS2 eiere har kun PS2. Og 90% av disse vil naturligvis oppgradere til en PS3. GTA vil få mange PS2 eiere til å kjøpe PS3. 360 er helt irrelevant for disse. Lenke til kommentar
Northland Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Husk, 90% av GTA fansen er PS2 eiere. Disse kommer garantert til å kjøpe GTA4 til PS3 og ikke 360. PS2 eiere ja. Jeg er ps2 eier og en stor GTA fan.. Må jeg kjøpe ps3 og GTA4? Eller kan jeg bare kjøpe det til min 360? Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Du er i mindretall. 90% av PS2 eiere har kun PS2. Og 90% av disse vil naturligvis oppgradere til en PS3. GTA vil få mange PS2 eiere til å kjøpe PS3. 360 er helt irrelevant for disse. 8876317[/snapback] Huff... Lenke til kommentar
Atsend Skrevet 16. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2007 Husk, 90% av GTA fansen er PS2 eiere. Disse kommer garantert til å kjøpe GTA4 til PS3 og ikke 360. PS2 eiere ja. Jeg er ps2 eier og en stor GTA fan.. Må jeg kjøpe ps3 og GTA4? Eller kan jeg bare kjøpe det til min 360? 8876372[/snapback] Tror du alle som har PS2 også har 360 ? Du, som Drunk... er i mindretall. Du er blant de 10%. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 (endret) Sikker på at det ikke er en god grunn til dette da ? Rockstar har jo selv sagt at de slet med å få plass til alt innholdet på dvder, så kanskje derfor de slipper noe av det som nedlastbart episoder ? Ta f.eks Tomb Raider Anniversary på Xbox360, det blir å finne som episodebasert som man kan laste ned. Tviler det kommer noe ekstra som IKKE ps3 brukere får, sånn fungerer ikke spillverdenen 8876156[/snapback] Igjen er du full av BS, Avean. Rock* har aldri slitt med å få plass på en hel dvd-plate, om du mener motsatt må du jammen komme link. Var der San Andreas du tenkte på, kom det spillet på en dvd5-plate. Og at Tomb Raider Anniversary komer som nedlastbart episodisk innhold har da ikke noe med dvd-plater å gjøre Og et spårsmål til slutt: Vet du betydningen av ordet "eksklusiv"? 8876286[/snapback] Jasså ? Lack of Blu-ray and guaranteed hard drive creating limitations for the next-gen crime opus, acknowledges Rockstar During an interview with our partners in crime at Official PlayStation Magazine, Rockstar's creative vice president Dan Houser was asked: "On PS3 you've got a guarantee that every machine is going to have a hard-drive and, with Blu-ray, you've got plenty of storage, whereas on Xbox 360 there's no guarantee of a hard-drive and you're working with the DVD format. Does that create limitations?" To which he replied, "Yep." Kilde Dette har vært i mange artikler på nettet hvis du har fulgt med litt, derfor så skrev jeg at disse episodene kunne være en måte for Xbox360 å få plass til alt av innhold på. Det kjipe med Multiplattformspill er at Playstation 3 med sine Blu-Ray plater må nå lide pga Xbox360 som kun bruker DVD enda. Dette visste jeg kom til å skje, vi beveger oss langt over grensen til DVD allerede. HD-DVD kommer ikke til å bli brukt til spill heller. Er derfor jeg også skrev i en tidligere tråd at jeg vil ha bort alt av multiplattformspill siden de er så forskjellig konsollene nå. Enten lag en unik PS3 GTA IV eller drit i det istedenfor å gi oss en dårlig versjon av GTA IV pga Xbox360. Endret 16. juni 2007 av Avean Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 (endret) Husk, 90% av GTA fansen er PS2 eiere. Disse kommer garantert til å kjøpe GTA4 til PS3 og ikke 360. PS2 eiere ja. Jeg er ps2 eier og en stor GTA fan.. Må jeg kjøpe ps3 og GTA4? Eller kan jeg bare kjøpe det til min 360? 8876372[/snapback] Tror du alle som har PS2 også har 360 ? Du, som Drunk... er i mindretall. Du er blant de 10%. 8876429[/snapback] jaha... hvordan har du komt frem til disse tallene da? Endret 16. juni 2007 av Slettet-NIoHlfL Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Tror du alle som har PS2 også har 360 ? Du, som Drunk... er i mindretall. Du er blant de 10%. 8876429[/snapback] Så du mener at alle som har PS2 også vil skaffe seg PS3? Du burde gå å skamme deg når du kommer med slike idiotiske uttalelser Lenke til kommentar
Spitzi Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Husk, 90% av GTA fansen er PS2 eiere. Disse kommer garantert til å kjøpe GTA4 til PS3 og ikke 360. PS2 eiere ja. Jeg er ps2 eier og en stor GTA fan.. Må jeg kjøpe ps3 og GTA4? Eller kan jeg bare kjøpe det til min 360? 8876372[/snapback] Tror du alle som har PS2 også har 360 ? Du, som Drunk... er i mindretall. Du er blant de 10%. 8876429[/snapback] Det der er Hitler-logikk. (mot en slik argumentasjon hjelper kun Godwins lov....) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Jasså ? Lack of Blu-ray and guaranteed hard drive creating limitations for the next-gen crime opus, acknowledges Rockstar During an interview with our partners in crime at Official PlayStation Magazine, Rockstar's creative vice president Dan Houser was asked: "On PS3 you've got a guarantee that every machine is going to have a hard-drive and, with Blu-ray, you've got plenty of storage, whereas on Xbox 360 there's no guarantee of a hard-drive and you're working with the DVD format. Does that create limitations?" To which he replied, "Yep." Kilde Dette har vært i mange artikler på nettet hvis du har fulgt med litt, derfor så skrev jeg at disse episodene kunne være en måte for Xbox360 å få plass til alt av innhold på. 8876446[/snapback] Du skal få for den. J Dog det burde ikke være stort problem da det nå har vært klart i nesten 3 år at X360 kun har dvd. Men til opplysning krever MS at innholdet i multiplattform-titler på X360 er lik de andre versjonene. Det betyr at når jeg kjøper GTA4 på min X360, så krever MS at innholdet skal være det samme som i ps3-versjonen som kommer på BluRay. Dette ble avklart når EA begynte å selge ekstrating for spillene sin via marketplace. (finner link i morgen når jeg har tid). Dermed blir teorien din feil. Elles er det jo ikke nytt at et multiplattformspill tilpasses den svakeste hardwaren, det skejdde jo hele tiden forrige generasjon hvor ps2 var svakest. Slik vil det alltid være. Lenke til kommentar
Northland Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Tror du alle som har PS2 også har 360 ? Du, som Drunk... er i mindretall. Du er blant de 10%. 8876429[/snapback] Når du sier det på den måten, så føler jeg meg heldig. Heldig som i at jeg er et av medlemene i 10% klubben (ja vi har en klubb..) som får nyte ekstra mangen timer med GTA story! Kan kanskje legge ut litt bilder, slik du får smake litt på det å være medlem! Anyways.. For oss 360 eiere er dette en god nyhet uten tvil. Jeg gleder meg nok som det er til selve GTA! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg