JohndoeMAKT Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Jeg gikk totalt gal på ebay i natt, og endte opp med dette på "my ebay": Items I'm Bidding On ( 118 Items) Er det noen andre som tatt en liten tur inn på ebay for å lete etter tilbud, og så endt opp med storhandel? Forresten så er ebay den beste "webshoppen" jeg vet om, og det er ingenting du ikke finner på ebay. Besøk gjerne www.ebay.co.uk eller www.ebay.de for litt mer hjemlige plasser å kjøpe. Amerikanerene er ikke så ivrige etter å sende til Europa, så engelskmennene og tyskerene får være nok. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Hehe det var mange items. Hva er det du har budt på?? Og hva om budene går gjennom?? bfisk Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 8. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2003 Heldigvis gikk bare fire gjennom. Det var for det meste DVD-spillere/playstation ting/Datamaskiner/datadeler. Lenke til kommentar
*T* Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Måtte jo selvsagt registrere meg der ja Men si meg... hvordan i all verden får man endret språk fra tysk til engelsk eller norsk? Noen som vet? Kan ikke tysk, så jeg vet ikke helt hvor jeg skal lete. Og når hjelpefila står på tysk, så er man litt på bærtur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå