jhonneys Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 går jo fort å skifte den blomberingen i forgasseren men er du ikke nødt for å justere tenninga på motoren for at den skal yte 30hk? Lenke til kommentar
Rune-B Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 går jo fort å skifte den blomberingen i forgasseren men er du ikke nødt for å justere tenninga på motoren for at den skal yte 30hk? 8875618[/snapback] Her er det kun en pakning du må bytte, koster deg 75,- og jobben tar maksimalt 2 min om du lar bestemor gjøre det. Lenke til kommentar
cyber1337 Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 gadd ikke lage ny tråd så bare søkte litt og fant denne. På min tohatsu 25har jeg bytta pakning mellom forgasser og innsug, men det må jo være noe mere du må gjøre?. for jeg merket ikke no forskjell på noenting. noen som vet?? Lenke til kommentar
Rune-B Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 gadd ikke lage ny tråd så bare søkte litt og fant denne.På min tohatsu 25har jeg bytta pakning mellom forgasser og innsug, men det må jo være noe mere du må gjøre?. for jeg merket ikke no forskjell på noenting. noen som vet?? I følge en av importørene(hvor jeg handlet), skal dette være det hele. Merkelig du ikke merket forskjell, venter spent på flere innspill i saken Lenke til kommentar
YamahaDt Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Er kun på skifte den pakningen ja. Jeg byttet da den var ny, så har aldri prøvd den som 25hk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå