Kjeksmestern Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Tony Hawk's Proving Grounds jUGF1N8-woY ---------------------------------- Nedlastbar 720p-versjon (.mp4) Høyreklikk, lagre lenke/mål som. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Screenshots fra traileren. Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Jeg tror SKATE blir bedre.. Men så ikke så ille ut det der heller, så må vel kjøpe begge:P Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Altså.. DEt siste klippet der, han som hopper over den greia og lander i en syltynn QP nede i den pasasjen, 20-30 meter lenger borte. Hvor ligger logikken der? Er så lei av dette urealistiske crappet! Det at man kan lage egne videoer og ta bilder er helt vilt og høres veldig spennende ut, men det holder neppe til et kjøp med mindre video/film funksjonen har en lang levetid og man kan gjøre mye med det som frihet med vinkler, dybdeskarphet, farger, klipping og musikk. Da kunne det ha vært noe å pusle med i ny og ne. SKATE ftw (Håper de lager videofuknksjon der) Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 "Life is about choices..." Makan til pretensiøs trailer for et skatespill. Skal nok klare meg uten dette. Lenke til kommentar
hmz Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Når vil TH serien ta slutt? Jeg begynner å bli litt mett av hele Tony Hawk snart jeg Lenke til kommentar
Endrogaz Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 (endret) Ombestemt meg....sorry. SKATE, welcome to my most wanted list. Endret 4. august 2007 av Zerrier Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Skal ha dette isteden for SKATE. Liker ikke kontrollinga i SKATE, Må liksom bruke styre spaken for og ta en ollie osv... Sorry EA...you phailed 8884322[/snapback] Har du sniffa flegnsopp? Det er heller Activision som feiler ved å basere TH spillene rundt det samme gang på gang på gang. EA tenker iallefall nyskapende med SKATE. Lenke til kommentar
Endrogaz Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 (endret) Skal ha dette isteden for SKATE. Liker ikke kontrollinga i SKATE, Må liksom bruke styre spaken for og ta en ollie osv... Sorry EA...you phailed 8884322[/snapback] Har du sniffa flegnsopp? Det er heller Activision som feiler ved å basere TH spillene rundt det samme gang på gang på gang. EA tenker iallefall nyskapende med SKATE. 8897009[/snapback] Err...har ombestemt meg etter mye research på spillet. SKATE kommer i samlinga mi alikavel. På most wanted lista mi faktisk. Endret 4. august 2007 av Zerrier Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå