Gå til innhold

Sony DRU500A

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som har noen erfaringer med denne brenneren?

Har tenkt til å kjøpe denne når gutta på Sony Store får den inn igjen. Fant ut at den koster rundt 2500,- der pluss frakt

+MVA ? Hvis den sendes fra utlandet må du vel fortolle den og betale mva.

Lenke til kommentar

Jeg fant ikke noe info som tilsa at denne prisen var inklusiv mva, jeg prøvde å bestille, men det gikk ikke, forde den ikke var på lager. Jeg fikk dog opp denne info når jeg prøvde å bestille:

----------

For your purchases through our website all products are charged ex-VAT and duties. You will have to pay the VAT (23%) and duties to the forwarder. Duties are applicable only for carrying cases (10%) and camcorder lights (4%).

----------

Så prisen er nok uten mva, og selv om de sier denne er 23% er den 24%, når det gjelder toll, så tror jeg det er riktig at det ikke er toll på dette produktet, men jeg er ikke 100% sikker.

Lenke til kommentar
Hvis man går til bestillingssiden, og søker på DRU500A der, så kommer man til en siden hvor det står at prisen er litt over 2000,- NOK

Men det er uten de norske avgiftene og sikker heller ikke med frakt, Har ennå tilgode å se at det svare å bestille hardware fra utlande som er billigere enn det er i norske vebbutikker. Kan bli dyrt om du får problemer.

Lenke til kommentar
Hvis man går til bestillingssiden, og søker på DRU500A der, så kommer man til en siden hvor det står at prisen er litt over 2000,- NOK

Du har helt rett, jeg fant den siden jeg også nå. Jeg var inne på denne siden :

http://www.sony-europe.com/cds/showpage.as...EN&countryid=NO

Hvor prisen sto til 2530 +mva, kanskje de har satt ned prisen for å møte konkurranse ?

Når det gjelder erfaringer tror jeg ikke det har blitt solgt noe slike i norge, du må nok på utenlandske forum. Det er meldt en del problem med billigmedia, men dette har bedret seg vesentlig med siste firmware, problemer med billigmedia er heller ikke ukjent for andre brennere, som f.eks pioneer sine nye 4x brenner

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...