Isbilen Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Døh, hvis litt respekt. Hva om noen hadde hatt sex i din helligdom? 8875738[/snapback] Er ikke akkurat snakk om at de skal jukke i moskeen, dette er et felles bønne-og-meditasjonsrom som er åpent for alle. Det er bare å finne opp en eller annen naturreligion med beleilige ritualer, og vips, business class kan ta seg ei bolle. Lenke til kommentar
Hetfield^^ Skrevet 17. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2007 Litt off topic..Men tjenestegjør du Afganistan? 8876573[/snapback] Jau, gjør det.. Men nok om det.. :> Da kan man skrive: Ut av drift - Arbeid pågår ! x'D 8876932[/snapback] Haha, den er ikke stygg! Lenke til kommentar
knutby Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 haha, nar skal du hjem? Jeg skal ogsa hjem snart... om du og dama di trenger hjelp pa doen ma du si fra nei den var kanskje litt stygg, men som du sier; nar man har vart i Afghanistan i noen mander ma man risikere litt! Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Ser for meg en fin framside på vg viss du blir tatt på fersken ^^ Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Siden jeg tror man ennå er under tjeneste når man reiser, så blir det vel behandlet konfidensielt. Like hemmelig som hva dem foretar seg ned i Afghanistan. Så da får vel VG-journalisten en raus omgang juling (noe han sikkert fortjener anyway), sølet blir tørket opp, og det bes en stille bønn ... Lenke til kommentar
coban Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Well hello, jeg går bare rett på sak. Det har seg sånn at jeg kommer tilbake fra afghanistan om noen dager, og skal møte dama på gardermoen (har dessverre ikke tid til å være der noe lengre enn noen timer da jeg skal videre med ett annet fly). Nevertheless, hun skal ikke være med videre, så bare sånn i tilfelle at det skulle bli høvling, har dere noen gode steder der kan man gjøre det?? Tenker selv på kanskje ett handicap toalett eller.no Vet dette er en corny tråd, men nå har det seg at jeg har vært omringa av dudes i 13 uker så det gir jeg faen i!! Og jeg sier ikke at det MÅ/skal bli høvling, bare sånn just in case om mooden er der... Righto Og jeg driter i om det moralskt uriktig å høvle på en sivil flyplass der det går sivile rundt! 8875346[/snapback] I ankomsthallen ved til venstre for peppes pizza er det et stort handicap toalett. Lenke til kommentar
Bamsemumsen Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Ser ikke problemet i situasjonen. Gjør det på et handicaptoalett, vanskeligere er det ikke. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Da kan man skrive: Ut av drift - Arbeid pågår ! x'D 8876932[/snapback] Hahaha! Dagens! Lenke til kommentar
Tr0buff Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Jaja ;D E eg'kje flink? Oo Lenke til kommentar
Hetfield^^ Skrevet 25. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2007 Skulle bare melde å si at det funka kruttelutt! Var nok den første som fikk høvla når vi kom på norsk jord! Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Ble det handikappen eller bønnerommet? Lenke til kommentar
Hetfield^^ Skrevet 25. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2007 ble nok handikappen! fin høyde på benken der! garanterer at vi ikke var de første som hadde gjort det der. Lenke til kommentar
nree Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 legges langt bak i hukommelsen Lenke til kommentar
Tr0buff Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Haha ;P Brukte du'kje skilte mitT? :F Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Sånn går det når man bruker dispensersåpe som glidemiddel. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 ugh.. det er da folk som jokker som kaniner på værnes også.. Is nothing sacred!? Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Møtte noen på dassen på Flesland engang Mannedassen, inne i ene avlukket. Ganske morsomt Stod der å pissa mens det knirka i dolokket på siden av meg Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Møtte noen på dassen på Flesland engang Mannedassen, inne i ene avlukket. Ganske morsomt Stod der å pissa mens det knirka i dolokket på siden av meg 8957752[/snapback] Da hadde jeg banka på bare for å være slem. Late som man er vakt eller noe Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Jeg begynte jo å le så de hørte det da. Jeg stod der og skulle slippe snabben ut ,så hørte jeg en merkelig knirking. Jaja ,pissa ferdig. Så hørte jeg mer knirking, og et lite "klynk." Da forstod jeg det, og jeg lo med en gang, vaska hendene og bare gikk ut hehe. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Jeg stod der og skulle slippe snabben ut ,så hørte jeg en merkelig knirking. Jaja ,pissa ferdig. Så hørte jeg mer knirking, og et lite "klynk."Da forstod jeg det, og jeg lo med en gang, vaska hendene og bare gikk ut hehe. Hva om stakkaren som satt der bare hadde en lei forstoppelse, også bare ler du av han? :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg