Hetfield^^ Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 (endret) Well hello, jeg går bare rett på sak. Det har seg sånn at jeg kommer tilbake fra afghanistan om noen dager, og skal møte dama på gardermoen (har dessverre ikke tid til å være der noe lengre enn noen timer da jeg skal videre med ett annet fly). Nevertheless, hun skal ikke være med videre, så bare sånn i tilfelle at det skulle bli høvling, har dere noen gode steder der kan man gjøre det?? Tenker selv på kanskje ett handicap toalett eller.no Vet dette er en corny tråd, men nå har det seg at jeg har vært omringa av dudes i 13 uker så det gir jeg faen i!! Og jeg sier ikke at det MÅ/skal bli høvling, bare sånn just in case om mooden er der... Righto Og jeg driter i om det moralskt uriktig å høvle på en sivil flyplass der det går sivile rundt! Endret 16. juni 2007 av Hetfield^^ Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Det er noen bønnerom der, og det er vel stort sett muslimer som bruker dem. De ber til faste tider, så det bør være tomt der ofte. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Haha, bør vel helst ikke bli funnet der... Sålenge man er noenlunde stille funker vel handikapdoen greit den? Lenke til kommentar
-Petter- Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Ta handicappen Viss jeg skulle hatt meg noe hadde jeg valt handicappen, eller gått ut og funnet en skjult plass og høvla som faahn Lenke til kommentar
Hetfield^^ Skrevet 16. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2007 tja, virker som handicappen er gull! bare å slå på vannet i springen og la det stå til... ;> Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 (endret) Haha, bør vel helst ikke bli funnet der... Sålenge man er noenlunde stille funker vel handikapdoen greit den? 8875420[/snapback] Det er et hedensk fruktbarhetsrituale. Rommene er ikke forbeholdt islam. EDIT: Rom for bønn og meditasjon ved utgang 26 i avgangshallen, innland. Endret 16. juni 2007 av Isbilen Lenke til kommentar
-Petter- Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Hehe, ikke ha på vannet ! Om folk hører det går i lengre tider tror de kanskje det har skjedd noe, og da kommer folk og låser opp ! Da får du nok publikum Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Du får poste i Busted tråden om noe går galt da Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Foregår det ingen høvling i Afghanisthan, eller dit du skal? Må du bare tømme deg på Gardermoen?? hva med å ta seg en ronk, og heller være litt mere romatisk når du kommer "hjem", eller det som man lyver fjolsene huet fullt av? Lenke til kommentar
-Petter- Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Er jo dama hans han skal høvle, som han bare får se der! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Sikkert ...(mangler et skikkelig teit icon, som beskriver hvor inderlig han elsker damen sin, før han flakser videre ut i verden) ... Lenke til kommentar
Myst Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Det er noen bønnerom der, og det er vel stort sett muslimer som bruker dem. De ber til faste tider, så det bør være tomt der ofte. 8875379[/snapback] Døh, hvis litt respekt. Hva om noen hadde hatt sex i din helligdom? Handicaptoallettet høres ut som en god ide. Og Gardermoem er veldig svært, finnes sikkert plenty av skjulesteder. Små plasser i parkeringshuset kanskje? Lenke til kommentar
-Petter- Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Viss hun kjører bil til flyplassen kan dere jo ha dere i den ;D Bare å parkere den et skjult sted Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871324 Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 På rullebanen Neida...Handicappen høres bra ut..ta en som ikke er veldig populær..Litt kjiipt hvis det står kø med 1o rullestoler utenfor når dere kommer ut Lenke til kommentar
Hetfield^^ Skrevet 16. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2007 Sikkert ...(mangler et skikkelig teit icon, som beskriver hvor inderlig han elsker damen sin, før han flakser videre ut i verden) ... 8875636[/snapback] Blir irritert på slike innlegg som dette. Kjenner du meg? Kjenner du dama mi? Hva om dette er eneste muligheten på enda flere uker? Og nei, det er ikke noe høvling her nede. Presiserer det igjen, er jo bare snakk om man blir caught in the moment. Greit å ha en liten plan. Lenke til kommentar
Tr0buff Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Altså, ta med deg en lapp: Out of order/Ut av drift, fest den på dodøra, og ha det gøy ! ;D It's just SO easy! ;D Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871324 Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Litt off topic..Men tjenestegjør du Afganistan? Lenke til kommentar
nree Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Altså, ta med deg en lapp: Out of order/Ut av drift, fest den på dodøra, og ha det gøy ! ;D It's just SO easy! ;D 8876566[/snapback] Masse stønnelyder fra en dass det står Out of order/Ute av drift på. Tror jeg hadde bankt på Lenke til kommentar
Tr0buff Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Da kan man skrive: Ut av drift - Arbeid pågår ! x'D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg