( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Å ja, der satte du meg på plass gitt.. pfft Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Aff.....Han er jo ikke emo! Håper seriøst du kødder, eller så er du som resten av de jeg kaller "dumme"... 8878510[/snapback] om jeg er seriøs? tja:p det kan du jo bedømme selv... anyway, for å svare SERIØST på svaret ditt så skal jeg gi deg et SERIØST svar. Aner du hvorfor folk kaller han emo da? Det seriøse svaret får du når du har svart mitt spørsmål Sasuke er en kul fyr det, han har begynt å tatt seg opp nå(mangaen) Lenke til kommentar
Ripten Skrevet 17. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2007 (endret) Jeg har som regel bare sett folk kalle han emo UTEN grunn....Har kanskje sett et par stykk kalle han emo pga håret, men det er jo latterlig det å, for Sasuke hadde jo den sveisen før ordet emo i det hele tatt ble oppfunnet(TROR jeg). Men uansett så kan ikke sveisen alene gjøre deg emo:S Endret 17. juni 2007 av bjeffx Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 hallo? hallo? tror du det er sveisen som gjør han emo eller? neeei Det er noe annet, det seriøse svaret mitt får du snart... gled deg. Kan gi deg hint: se på flashbacksa til sasuke, altså de episodene hvor han GRÅT så mye og når broren ITACHI drepte familien og clanen Lenke til kommentar
Ripten Skrevet 17. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2007 I-d-i-o-t Han var jo 7 år for faen:P Håper ikke du mener at en person blir emo fordi han gråt når alle rundt han ble brutalt drept når han var liten? Har ingen ting imot disse, men hvis det er snakk om sipping så er Naruto og Rock Lee mye mer emo... Lenke til kommentar
Martin.F Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Liker Sasuke jeg Alltid likt han. Selv i Shippuuden! Grunnen er jeg jammen ikke sikker på...er vel bare noe spesielt med han ja! Martin Lenke til kommentar
krigsnaut Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 (endret) I-d-i-o-t Han var jo 7 år for faen:P Håper ikke du mener at en person blir emo fordi han gråt når alle rundt han ble brutalt drept når han var liten? Har ingen ting imot disse, men hvis det er snakk om sipping så er Naruto og Rock Lee mye mer emo... 8878705[/snapback] for hundre og førti åttende gang, folk tuller bare med sasuke og "emo". Og gi meg et forbanna eksempel på at folk faktisk hater ham, så kan jeg kanskje skrive et mer "intellektuelt" svar. Kom an, det må vel være noen animekarakterer du misliker - bare se på hvorfor du ikke liker dem så får du nok hint for hvorfor mange ikke liker sasuke, rett og slet bare derfor. (jeg har mine tidligere skrevne grunner i tilleg til "derfor") >.> Endret 17. juni 2007 av krigsnaut Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Hvis det har seg sånn at mange misliker Sasuke, hvorfor i all verden bruker du så mye energi og tid på dette? Hvis du liker Sasuke burde det holde i massevis for deg. Dette blir akkurat som om du skulle rakke ned på musikksmaken til en eller annen, og få den personen til å like musikken som du liker. Det blir bare for dumt.. Du søker etter "intelligente" svar, og kaller folk her dumme. Din oppførsel vitner på at du kanskje burde gå litt dypere inn i deg selv, og finne ut av et par ting. Du oppfører deg trangsynt og uintelligent, selv. Akkurat som de "Sasuke-haterene" du snakker om. Lenke til kommentar
Ripten Skrevet 17. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2007 (endret) Uin Viel Du skjønner virkelig ikke poenget med innlegget...Jeg lurer enkelt og greit på hvorfor folk misliker/hater Sasuke... Det at du sier jeg har oppført meg trangsynt og uintelligent betyr rett og slett at du ikke har peiling på hva du snakker om. Jeg har rett og slett kommet med mye saklig som taler for Sasukes favør i topic. Og deretter stiller jeg spørsmålet om HVORFOR folk misliker han, for jeg mener at folk skal ha en god grunn for det... krigsnaut Det er faktisk ingen character jeg misliker(forutenom Orochimaru, men det er jo bare logisk). Det er bare noen jeg liker mindre enn andre, men INGEN jeg misliker;) Jeg har sett på youtube der det har vært utallige anti-sasuke utsagn.... Jeg var også innom et annet forum der Sasuke blei slakta til tusen! Det var også en seriøs side(husker ikke hva den het, men den var på engelsk). Endret 17. juni 2007 av bjeffx Lenke til kommentar
krigsnaut Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Også sier han at det bare er logisk at han ikke liker orochimaru >.> Lenke til kommentar
Ripten Skrevet 17. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2007 Skjønner du ikke hva som er logisk med det? Han er "the bad guy"...Han drepte Hokagen, og er rett og slett en som så og si ingen har som favoritt...Har iallefall ALDRI sett noen som har sansen for Oro... Jeg visste at det var tabbe å nevne at jeg ikke likte Oro, for da kom du til å kommentere det....Var en felle som du gikk rett i Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 (endret) bjeffx lever i sin egen verden hvor alle som ikke mener det samme som han er idioter, hvor alt han syns er logisk er logisk, hvor alt han mener er rett. For ikke å snakke om disse usynlige fellene... O__o BASTA, here I am, and you better get used to me liksom Tror du har kommet til feil sted med problemstillingen din, du kan prøve linken i siggen min om du vil... -.- Endret 17. juni 2007 av Motoko Lenke til kommentar
krigsnaut Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 (endret) @ bjeffx Du beit deg selv i halen >.> Sa aldri at jeg ikke skjønte hva som er "logisk" i det. Endret 17. juni 2007 av krigsnaut Lenke til kommentar
Ripten Skrevet 17. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2007 (endret) Jeg er omgitt av idioter... Nei, nå holder jeg ordet mitt...Kommer kun til å skrive tilbake når det kommer noe fornuftig....Trodde ikke at dette var et fjortiss forum.... edit: Hadde vært ypperlig om den som startet innlegget hadde makt til å SLETTE kommentarer....Da hadde dette innlegget vært tomt though :S Endret 17. juni 2007 av bjeffx Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 (endret) Det er du som er idioten her. Det er du som er trådstarter til et av tidenes mest meningsløse topicer. Det er du som er den sleske interne fyren som ikke er åpen for noen andre meninger en dine egne. Men for all del, ignorer disse meningsløse innleggene som fortærer ditt syn, deres majestet. De er ikke gode nok for Dem. Adjoss, drar tilbake til AnimeNorge som IKKE forpestes av drittunger. Edit: HAHAAAHA, pen edit, bjeffx. Du beviser poenget mitt bare mer og mer. Endret 17. juni 2007 av Motoko Lenke til kommentar
krigsnaut Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Jeg er omgitt av idioter... Nei, nå holder jeg ordet mitt...Kommer kun til å skrive tilbake når det kommer noe fornuftig....Trodde ikke at dette var et fjortiss forum.... 8881494[/snapback] Så man er idioter hvis man ikke liker de samme animekarakterene som deg eller bøyer seg i støvet for deg? Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Mhmm, og hvem er det vi skal bøye oss i støvet for? En Naruto(anime)addict som tydeligvis ikke har PEILING på hva god anime er (vær snill å motbevis meg om du kan). Lenke til kommentar
Ripten Skrevet 17. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2007 Siste jeg skriver til dere(motoko og krigsnaut) Jeg stilte et enkelt spørsmål, men ingen av dere klarte å svare på det. Hvorfor gadd dere i første omgang å kommentere når dere bryter totalt vekk fra topic? Til motoko: Du er rett og slett latterlig. Det er jo DU som ikke tåler at noen mener noe annet enn deg, for det er DU som begynte å oppføre deg som en unge. Du må forstå at jeg tåler at folk ikke liker Sasuke, men da skal de ha en grunn for det! Så enkelt er det... Til krigsnaut: Du var saklig i starten, og så gled du plutselig ut på viddene...Skulle nesten tro at du kjente motoko, og at dere råtta dere sammen... adios... Lenke til kommentar
krigsnaut Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 (endret) han sa faktisk at man ikke skulle ta utgangspunkt i shippuuden. Før fillerne/shippuuden var jo naruto omtrent definisjonen på god anime. man trenger ikke noen grunn for å ikke like en karakter, noen likerm na bare ikke. Om det er holdningen, utseende, oppførselen eller whatever har INGEN ting å si. Motoko har faktisk så vidt jeg vet ikke uttrykt noen meninger om noe annet enn deg, så hvordan du kan si at han/hun reagerer på at noen mener noe annet en han/hu... VIL JEG IKKE vite ps. motoko, hva sa han før editen? og jeg og motoko kjenner hverandre godt fra Animenorge, som du kanskje la merke til har vi begge den sida i siggene våres. Endret 17. juni 2007 av krigsnaut Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 (endret) Du må forstå at jeg tåler at folk ikke liker Sasuke, men da skal de ha en grunn for det! Så enkelt er det... HVORFOR må vi begrunne at vi ikke liker Sasuke om vi nå skulle mislike han? Fordi du sier det? Hva har vi lært? Jo det er ingen som hater Sasuke. Hvorfor? Derfor, men ellers så er det ingen andre som har hengt seg så fryktelig opp i Narutoanimeen at de har lagd et eget topic om problemstillingen for så å gå imot alt og alle som gadd å kommentere. (sry for at vi noensinne møttes) Edit: Godt sagt, krigsnaut Dette sa han: edit: Hadde vært ypperlig om den som startet innlegget hadde makt til å SLETTE kommentarer....Da hadde dette innlegget vært tomt though :S Ooh, lurer på om han klarer å holde seg, han er her jo fortsatt. Tror ikke det (taktisk lagt opp til motbevisning? ) Endret 17. juni 2007 av Motoko Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå