Need Help Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Jeg kjøpte en ny mobil på onsdag, jeg snakket med han som stod bak disken og fortalte det jeg skulle bruke den til. En av tingene var at jeg skulle bruke den til at den skulle koble seg opp mot bluetooth'en i bilen min, og han sa att det gikk. Men når jeg tester den på fredag da fungrer dette ikke, det går på andre mobiler som jeg har testet, og de har vært gamlere og nyere. Så på lørdag går jeg tilbake og forteller dette, han sier jeg ikke kan få tilbake pengene eller ny mobil. er det mulighet for at jeg kan få tilbake pengene eller ny mobil? Jeg har vel krav på det da? Mvh Need Help Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Du har ingen angrerett ved kjøp over disk, men har informasjonen fra selger vært feil har du klart rett til å få gjort om kjøpet. Hvis mobilen din har bluetooth og det er bilen din som er sær så burde du ha opplyst om hvordan ståa var og hva som krevdes... da kan ikke selger stå ansvarlig for noe. Har han derimot solgt deg en uten bluetooth eller liknende er det klart han har gjort en tabbe. Kan du ikke forklare litt nærmere hva du kjøpte og hva du sa du trengte? _ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå