Sherra Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Hvis Espen Søgård hadde blitt solgt til en PL-klubb, ville det stått SOEGAARD, SOGARD, SOEGARD eller SOGAARD på drakta hans? Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 (endret) De hadde funnet på et kallenavn til han.P Endret 16. juni 2007 av kvitrafn Lenke til kommentar
ArsEna Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Lite tyder på at han havner der uansett. Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Tror det hadde blitt SOEGAARD. Solskjær er jo SOLSKJAER. Men for å være ærlig så tror jeg ikke Søgård har noe å tilføre Premier League utenom et par ekstra bokstaver på draktryggen. Lenke til kommentar
Sherra Skrevet 17. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2007 Tror det hadde blitt SOEGAARD.Solskjær er jo SOLSKJAER. Men for å være ærlig så tror jeg ikke Søgård har noe å tilføre Premier League utenom et par ekstra bokstaver på draktryggen. 8877747[/snapback] Men jeg digger Søgård, og vil ha han til min favorittklubb i England - Reading. Så hva skal jeg trykke på drakta? Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Tror det hadde blitt SOEGAARD.Solskjær er jo SOLSKJAER. Men for å være ærlig så tror jeg ikke Søgård har noe å tilføre Premier League utenom et par ekstra bokstaver på draktryggen. 8877747[/snapback] Men jeg digger Søgård, og vil ha han til min favorittklubb i England - Reading. Så hva skal jeg trykke på drakta? 8879290[/snapback] Hehe, bare fin på et kallenavn på ham. Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Tror det hadde blitt SOEGAARD.Solskjær er jo SOLSKJAER. Men for å være ærlig så tror jeg ikke Søgård har noe å tilføre Premier League utenom et par ekstra bokstaver på draktryggen. 8877747[/snapback] Men jeg digger Søgård, og vil ha han til min favorittklubb i England - Reading. Så hva skal jeg trykke på drakta? 8879290[/snapback] "Fetsund raaner'n" selvfølgelig. Pantera Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Ø=O Å=AA altså, Sorgaard. men det høres jo dumt ut, så hvis jeg var han ville jeg nok gått for ett kunstner navn. Espeniho kansje Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Ø=OÅ=AA altså, Sorgaard. men det høres jo dumt ut, så hvis jeg var han ville jeg nok gått for ett kunstner navn. Espeniho kansje 9378504[/snapback] Ikke bare høres dumt ut...det er direkte feil også. Han heter Søgård, og ikke Sørgård. Pantera Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Ø=OÅ=AA altså, Sorgaard. men det høres jo dumt ut, så hvis jeg var han ville jeg nok gått for ett kunstner navn. Espeniho kansje 9378504[/snapback] Ikke bare høres dumt ut...det er direkte feil også. Han heter Søgård, og ikke Sørgård. Pantera 9379954[/snapback] har det noe og si? ær duu 1 aw dæm zom ike haar nooe anet aa gjære paa en aa rete paa anndress skrivæfeill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå