=Daniel= Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Jeg har akkurat satt opp et nettverk her på lanet. Jeg skulle dele en fil fra skrivebordet som het "Va - Ibiza Top 2006", og gjorde som vanlig, høyreklikk på egenskaper og på "deling". Jeg måtte skrive inn kallenavn på mappa slik den skulle hete på nettverket, og skrev "ibiza". Det tok en tid for å dele filene, men da det ble ferdi, var ikke den mappa delt. Derimot på nettverket var d en mappe som nå het "Ibiza", å i den fila var alt jeg har på skrivebordet, mine dokumenter og annen sensitiv og privat informasjon. Hva har skjedd her? Hvordan kan jeg fikse det? Det fins ikke en mappe med det navne på maskina så jeg kan ikke "unshare" den. Lenke til kommentar
=Daniel= Skrevet 16. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2007 bump, hjelp da!! Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Litt vanskelig å skjønne hva som har skjedd etter det du beskriver, men kan du ikke bare fjerne filene fra mappa? Da er de ikke delt lenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå