hitokiri Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Kan du se forskjell på Nokia N800 og Xiachao UMPC? Les mer Lenke til kommentar
Barkster Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Hvorfor i alle dager har de kopiert en så sygg sak som N800? Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 pga touchscreen og lite format.....samt at sikkert ingen anen har sikkert giddi og kopiert den Lenke til kommentar
poe Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Tja, Nokia var vel selv ute og kopierte en viss Motorolatelefon for kort tid siden. Lenke til kommentar
israrkhan Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Ta en titt på MP3-spillerene der; Model: CMP3028 har 200,000 pixels kamera Fin måte å spesifisere oppløsningen på ja, og ikke minst; de støtter "support mightiness game function" Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 I følge artikkelen virker det som spesifikasjonene er helt greie. Men hvordan er byggekvaliteten og programvaren? Er den bra? Hva er prisen på den i forhold til Nokia sin? Kommer den til Norge? Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 on sale, Taiwan only sikkert Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Hvilken er original? Skulle nå være den til venstre, eller? Det kan nok bli dyrt for Xiachao ja. Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Noen som har funnet en plass å kjøpe en? -C- Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Hadde sikkert vært spenstig å hatt en, men så lenge de driver å piratkopierer design på den måten der ser jeg ingen grunn til å kjøpe den lenger. Jeg fatter ikke at det skal være så vanskelig å lage et eget design, når de utvilsomt har det som trengs av all annen kunnskap. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Hadde sikkert vært spenstig å hatt en, men så lenge de driver å piratkopierer design på den måten der ser jeg ingen grunn til å kjøpe den lenger. Jeg fatter ikke at det skal være så vanskelig å lage et eget design, når de utvilsomt har det som trengs av all annen kunnskap. 8886442[/snapback] Det er mange selskaper/fabrikker(?) som lager kopier av kjente mobiltelefoner. Utseende messig er de prikk like, eller ivvertfall nesten. Mens det på innsiden er litt annerledes, noe har bedre utstyr enn orginalen, og andre omvendt. Så noe nytt er det ikke, men tviler også på at denne modellen kommer til å slå ann, noen vil nok kjøpe den, men ikke så mange at Nokia syntes den er en trussel Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Er fullstendig klar over at det skjer, og at det har skjedd i all tid, og likefult synes jeg det er forkastelig og unødvendig ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg