Efreet Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 har 2 PCer med 6800GT. eine, den som er min, sitter eg med to skjermar på og alt funker fint. Den andre, der funker bare 1 DVI port, den andre kortslutter LCD skjermar og fucker opp CRT skjermar (CRT skjermar fungerar etter at eg har kopla dei frå dog). Kva kan ha skjedd her? garantien er nok gått forbi :/ Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Er trolig 5 års reklamasjonsrett på det kortet ditt Lenke til kommentar
Efreet Skrevet 16. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2007 har skiftet kjøler og skjært hull bak for at lufta skulle gå ut av maskinen, så tviler Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 da så. Da er det vell bare til å kjøpe seg nytt eller bare benytte en skjerm da. Lenke til kommentar
Efreet Skrevet 16. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2007 ingen måte å fikse på? Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 tviler på det, hvis du ikke er yberpro på små-elektronikk og har mye utstyr. Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Ødelegger den skjermene? Permanent? Mistenker en kortslutning et eller annet sted, men det må være ganske dramatisk. Går sikkert ann å fikse det, men med mindre du har lyst til å gjøre det bare for å gjøre det så ikke gjør det. Skjermkort på nivå med 6800GT er billig nå for tida anyway, og du har en unnskyldning for å skaffe deg nytt monsterkort også Lenke til kommentar
Efreet Skrevet 19. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2007 den drepte ein heilt splitter ny skjerm direkte frå elkjøp. den må ha kortslutta i straumen eller noko ja, den lyste ikkje opp igjen ved tilkopling til ein pc der porten fungerte, det gjor dog crt skjermen. Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Det kan kanskje fikses og jeg kan kanskje gi noen råd om jeg får se noen bilder av hvordan det ser ut på kortet, mtp synlige kortsluttninger. Men jeg anbefaler ikke å prøve det. når den ødelegger skjermene er det en dårlig ide å prøve å fikse det fordi du risikerer å drepe enda flere skjermer. Lenke til kommentar
Efreet Skrevet 19. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2007 bytta det ut med eit anna kort, hadde eit radeon9800 greier liggande, satser på at søskeno mine ikkje merker noko Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå