radivx Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Hei, Husker fra gamle dager at Boxed viftene/kjølerne gjorde en svært dårlig jobb. Hvordan er de nå? (Tenker på Core 2 Duo CPUene sine). Tenker helst på støynivået, men de må jo selvsagt greie å kjøle brukbart for at jeg ikke skal legge ved en 3dje parts kjøler i ordren min. Hva tror dere om dagens Boxed vifter? Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 jeg synes at stock vifta kjøler bra, bråker ikke mye heller! kan også klokkes en del på stock kjøler! Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Syntes C2D stock kjøleren er knall! Kjøler min nyinnkjøpte E6420 på ~ 30*C Ilde og 45*C load. Og den tusler rundt på snaue 1600rpm, stort sett lydløs altså. ~ Mortis360 Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Har en E6600 som går på stock hastighet akkurat nå. Her er et screenshot etter ca. 10 minutter med Orthos. Men jeg er fortsatt ikke sikker på hvilke av de tre CPU-temperaturene man skal se på. (CPU eller CPU1 og CPU2?) Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Har en E6600 som går på stock hastighet akkurat nå. Her er et screenshot etter ca. 10 minutter med Orthos. Men jeg er fortsatt ikke sikker på hvilke av de tre CPU-temperaturene man skal se på. (CPU eller CPU1 og CPU2?) 8880815[/snapback] Følger det ikke med noe slags utility med ASUS-kortet? Som regel den jeg stoler på. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 (endret) Jo, jeg har PC Probe II også installert, men den viser forsåvidt det samme som Everest på "CPU". Og Intel TAT viser det samme som CPU1 og CPU2. Så det er noe som alltid har forvirret meg litt. Endret 17. juni 2007 av Smirnoff Lenke til kommentar
radivx Skrevet 19. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2007 Takk for info. Virker som om stock kjøler faktisk gjør en brukbar jobb ja. Vil tro at CPU1 og 2 er probene i kjernene og den siste muligens er der av kompabilitetsårsaker eller noe, som gir en måling et annet sted på CPU eller HK. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Min cpu ligger på 50-55 nesten med en gang den blir slått på og jeg må nok investere i en ny kjøler nå i sommer varmen Skuffende. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 kjølerne til de billige intel cpu'ne har ikke kobberbase som det er på de dyre cpu'ne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå