Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Halvtårsjubileum, hva skal jeg finne på?

Anbefalte innlegg

Ja, jeg får besøk av typen min i Juli, midt i Juli, og han skal være en uke, bortimot det. Samt kommer tre venner av meg, og vi skal bo i en lelighet som jeg har klart og skaffe. x3 Så.. Det jeg vil frem til, er at den 17. Juli er han her, og da har vi 'halvtårs-jubileum', altså, vi har vert sammen i et halvt år. Men, jeg vet ikke hva jeg skal finne på. o.o

Siden vennene er der også, så kan vi ikke være alene i leiligheten..Det er ikke langt hjem til meg, fra leiligheten, da, men er det noen forslag hva jeg kan gjøre den dagen? :3 (Jente på 15, btw.)

Endret av Kingdom
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Joa, det funker vel det. Men, noe sex tror jeg neppe det blir, om jeg sender de ut, tror ikke typen er klar for det enda. x3 (Han er 16)

Men sånn som gå ut og spise..Problemet er at jeg bor i en såkallt bygd, med bare..Hva skal vi si? Gatekjøkken, så jeg må ta buss i en times tid for å komme meg til resturanter som Peppes, Dollys og slikt. >:

Lenke til kommentar

Kjekssjokolade: Noen venner av meg leier den ut, så vi fikk låne den. ;o

Jah, takk. ^^ Fant ut at jeg drar hjem til meg, kaster mamma ut av huset om hun ikke er borte, og lager mat, film og en liten gave. Steng tråden nå, for den saks skyld. ;D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...