Hallelujamannen Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Jeg vil gjerne får lagt over noen av DVD-filmene mine over på iPoden min til sommerferien, men jeg er ikke helt sikker på hvordan jeg kan gjøre det. Formatet må vel være *.mpeg4. Er dette det samme som *.mp4? Jeg kan bruke Nero til å lage et *.nrg av DVD-en, men kan ikke se at dette fører noe særlig fram. Hvilke programmer (helst gratis) og hvilken fremgangsmåte er best for å få til dette? Jeg har 30 GB plass, så hvis det går an vil jeg gjerne komprimere filmene en del. På forhånd takk! Lenke til kommentar
sinnadyr Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Finner flust av slike på nettet. Go google og søk på "dvd to mpeg4" og lignende. .mp4 og .mpeg4 er det samme ja. (Akkurat som mp3 og mpeg3;)) Lenke til kommentar
Fat_Board Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 http://handbrake.m0k.org/ gratis programm til ripping av dver. Eller så kan du bruke ImToo dvd to iPod. Dette er et programm der du også kan få undertekstene til dvd filmene brent inn på mp4 filmen. Mvh Fat_Board Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå