Gloms Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Jeg er hyppig bruker av biips gratis SMS tjeneste. Men nå i det siste har jeg merket at mange av meldingene blir kuttet ved 160 tegn, er det blitt slik at de ikke har mer enn 160 tegn per melding? Før var det sånn at den begynte på 160 og så talte den nedover etterhvert som man skrev, når man kom til 0 begynte den bare å gå på minussida og hvis man f.eks gikk ned til -160 så sendte man 2 meldinger. Er det noe jeg kan gjøre for å kunne skrive lengre meldinger? for når sier den ikke engang fra når det er stopp. Man kan skrive i det evige men bare de første 160 tegnene blir tatt med, hva kan jeg gjøre for å fikse det, er det noe jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Sende det delt i to meldinger ? Lenke til kommentar
Gloms Skrevet 16. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2007 Sende det delt i to meldinger ? 8874067[/snapback] jeg kan gjøre det, men da må jeg telle tegnene og så stoppe på 160, for så og sende melding nr.1 og deretter fortsette i melding nr. 2, det blir veldig tungvindt. Noen som vet hvordan jeg kan få det tilbake til slik det var før? eller er det noe jeg gjør feil? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 *Flyttes til riktig kategori* Gjør deg kjent med de ulike kategoriene før du poster neste gang, så får vi et ryddigere forum Lenke til kommentar
Gloms Skrevet 17. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2007 Sende det delt i to meldinger ? 8874067[/snapback] jeg kan gjøre det, men da må jeg telle tegnene og så stoppe på 160, for så og sende melding nr.1 og deretter fortsette i melding nr. 2, det blir veldig tungvindt. Noen som vet hvordan jeg kan få det tilbake til slik det var før? eller er det noe jeg gjør feil? 8874480[/snapback] noen som vet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå