Gå til innhold

Quake Wars Beta @ Fileplanet?

Anbefalte innlegg

Må si meg overasket over hvor lite entusiastiske brukerne på forumet er over dette spillet. De fleste spår at dette blir en "Battlefield killer", men det virker ikke som at folk bryr seg veldig. Spillbarheten skal være ganske lik, og grafikken er fin. :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

Synes dette er flott, jeg :) Men har ikke noe fileplanet bruker, så noe beta på meg kan man bare glemme. Idiotisk at de bruker fileplanet. Mye bedre hvis man kunne ha skrevet seg opp på beta og fått en mail hvis man kom med, med en nedlastnings link og beta key.

Fileplanet kan legge seg ned og dø.

Og tror nok dette blir en BF killer. BF er et skikkelig døll spill, så får håpe dette blir bedre. Noe jeg tror.

Lenke til kommentar
Må si meg overasket over hvor lite entusiastiske brukerne på forumet er over dette spillet. De fleste spår at dette blir en "Battlefield killer", men det virker ikke som at folk bryr seg veldig. Spillbarheten skal være ganske lik, og grafikken er fin.  :ermm:

8886661[/snapback]

Må si meg enig i den. Merkelig egentlig. Kan kanskje ha noe med at markedsføringen til EA er litt anderledes og at Battlefield-serien allerede har ett godt navn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...