Windoge Skrevet 18. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2007 Må si meg overasket over hvor lite entusiastiske brukerne på forumet er over dette spillet. De fleste spår at dette blir en "Battlefield killer", men det virker ikke som at folk bryr seg veldig. Spillbarheten skal være ganske lik, og grafikken er fin. Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 (endret) gief quakewars now plx, plx? (går helt nerd for det spillet her) Gleder meg villt jeg også, har fileplanet subscribstion så go me! Endret 18. juni 2007 av Saykin Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Synes dette er flott, jeg Men har ikke noe fileplanet bruker, så noe beta på meg kan man bare glemme. Idiotisk at de bruker fileplanet. Mye bedre hvis man kunne ha skrevet seg opp på beta og fått en mail hvis man kom med, med en nedlastnings link og beta key. Fileplanet kan legge seg ned og dø. Og tror nok dette blir en BF killer. BF er et skikkelig døll spill, så får håpe dette blir bedre. Noe jeg tror. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Må si meg overasket over hvor lite entusiastiske brukerne på forumet er over dette spillet. De fleste spår at dette blir en "Battlefield killer", men det virker ikke som at folk bryr seg veldig. Spillbarheten skal være ganske lik, og grafikken er fin. 8886661[/snapback] Må si meg enig i den. Merkelig egentlig. Kan kanskje ha noe med at markedsføringen til EA er litt anderledes og at Battlefield-serien allerede har ett godt navn. Lenke til kommentar
Kris R Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Men har ikke noe fileplanet bruker, så noe beta på meg kan man bare glemme.Du kan registrere deg gratis på fileplanet. Halvparten av keyene går til betalende medlemmer, den andre halvparten til gratismedlemmer. Lenke til kommentar
specnaz91 Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Den linken til QW key funker ikke, har jo fileplanet subscribe konto, blir bare redirected til fileplanet forside..:| Lenke til kommentar
zeox Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Du må visst være med i founders-club for at linken skal fungere. visste ikke at jeg var med der en gang jeg :S Lenke til kommentar
<Iversen> Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 tror jeg oppgraderer, koster 1.5$ mer ellerno bare. Lenke til kommentar
<Iversen> Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 (endret) nei, der fikk jeg keyen min, de slipper 10.000 keys til subs i dag. <3<3 game on Endret 20. juni 2007 av <Iversen> Lenke til kommentar
zeox Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 jepp, link ligger på forsiden av FP nå. Har hatt et par timer med det nå, og må si at det er morsomt så langt. synd at det er så rotete bare Lenke til kommentar
gholie Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Trur det var slik at den blir åpen for alle Fileplanet medlememr på fjerde dagen. Var delt slik at det vart 30 000 til subs og 30 000 til dei som ikkje er subs. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Eit par innlegg er flytta over til denne tråden. Dykk kan diskutere nedlasting av betaen frå FP her og spelet i den andre. Lenke til kommentar
specnaz91 Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Venter på at de gir key'ene idag, det har blitt "announced" at det kommet idag, men når? Det vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå