Gå til innhold

Quake Wars Beta @ Fileplanet?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
People are going mad :D

8874009[/snapback]

Jeg gikk ganske mad når jeg fikk betaen for noen gangske mange måneder siden jeg også! :D

8874227[/snapback]

Men det vet vi alle at du ikke gjorde, for da ville du vært den eneste i verden som hadde den.

Lenke til kommentar

8874009[/snapback]

Jeg gikk ganske mad når jeg fikk betaen for noen gangske mange måneder siden jeg også! :D

8874227[/snapback]

Men det vet vi alle at du ikke gjorde, for da ville du vært den eneste i verden som hadde den.

8874625[/snapback]

Uten at jeg har noe som helst peiling, så er det open beta nå, og at de ikke har hatt eksterne beta testere før det høres heller usansynlig ut.

Lenke til kommentar

8874009[/snapback]

8874227[/snapback]

8874625[/snapback]

Lukket betatester er ekstremt najs ;)

Lenke til kommentar
Det er ingen andre på det offisielle forumet som har vært en lukket betatester, så synes det er ganske rart at andre har vært det, med mindre de faktisk jobber i Splash Damage.

8874767[/snapback]

Grunnen til at ingen sier det, er fordi man har en NDA å forholde seg til.

Endret av Zevs.
Lenke til kommentar

8874625[/snapback]

Det er flere klaner som har fått teste den lukkede betaen. :ph34r: Zevs har spillt i flere av Norges største bf2 klaner, så det er ikke utenkelig at han har fått betaen igjennom en av dem.

Lenke til kommentar

8874625[/snapback]

Det er flere klaner som har fått teste den lukkede betaen. :ph34r: Zevs har spillt i flere av Norges største bf2 klaner, så det er ikke utenkelig at han har fått betaen igjennom en av dem.

8876185[/snapback]

doh. . angrer nå på at jeg har gått inaktiv i BF2 klanmiljøet =P

Lenke til kommentar
tror filen er uploadet ulovlig av en bruker, jeg trengte serial(noe jeg heller ikke har fått) for og lage online bruker.

8875517[/snapback]

Alle filer som lastes opp på Fileplanet skal bli manuelt godkjent av administratorer før de kommer opp på siden. Så tviler nok på det ja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...