JFM Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 jeg mener jeg leste i en tråd om at det skulle komme en ny verson av forumet. stemmer dette? ps: var usikker på hvor dette skulle postes Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Ja det stemmer. Oppgraderinga skal etter planen skje i løpet av året: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=770622 Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Flyttes til Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Det kommer som sagt. Uvisst hvilket tidspunkt, men er vi heldige får vi vite mer i løpet av sommeren. Jeg kan i alle fall bekrefte at blant annet Ueland jobber med det. Noe usikker på om det blir 2.2 eller 2.3. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Det kommer som sagt. Uvisst hvilket tidspunkt, men er vi heldige får vi vite mer i løpet av sommeren. Jeg kan i alle fall bekrefte at blant annet Ueland jobber med det. Noe usikker på om det blir 2.2 eller 2.3. 8892931[/snapback] Med mindre det kommer en ny versjon innen de neste ukene blir det den siste lanserte versjonen. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 (endret) Det blir 2.3? Den ble lansert 13. Juni. Ville forundre meg om det ikke blir det hvertfall, for bare les første linje, det er vel hva dere i Drift har "mast" på IPS om å fokusere mer på. IP.Board 2.3.0 Released We are pleased to be able to announce IP.Board 2.3.0 is now available in your client area. This release focuses on performance improvements for IP.Board running on sites with heavy traffic. New Features Include: Resource Improvements Improved skin caching methods to limit cache file loading Improved memory handling with objects and data Improved profile functions to reduce Ajax overhead Skin URL Mapping Feature Improved IP.Converge integration New ACP Splash Screen New ACP in-line Help system New "Pro" Theme designed to make designing new skins easier We have also designed this release with skinning in mind. Your IP.Board 2.2 series skins will work with IP.Board 2.3.0. Juust be sure you do not revert skin changes when you run the upgrade script. Current versions of IP.Gallery, IP.Blog, and IP.Downloads will work with IP.Board 2.3.0. New versions of these modules are in development with the first being IP.Gallery scheduled for a new version release in about three to four weeks. Bare for å utheve det siste der, snakket vel du om at dere har begynt å "oversette" skins fra 2.0 til IPB 2.2? Vel, det trenger dere som skrevet ikke i fra 2.2 til 2.3 Endret 19. juni 2007 av TSP Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Er på tide. Bruker selv en nyere versjon av InvisionBoard på AOC-vanaheim og merker at det er noen småting jeg kunne likt å se her på Diskusjon.no. Bla. kunne markere et enkelt ord, trykke på ikonet for "http://"-ikonet for å tilføye en nettadresse til det ordet. Nå legges det bare til et nytt ord som fører til en del moderering og sletting av gjentatte ord eller kutting og liming når en vil tilføye lenker til en lengre tekst. Blir irriterende i lengden. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Er på tide. Bruker selv en nyere versjon av InvisionBoard på AOC-vanaheim og merker at det er noen småting jeg kunne likt å se her på Diskusjon.no. Bla. kunne markere et enkelt ord, trykke på ikonet for "http://"-ikonet for å tilføye en nettadresse til det ordet. Nå legges det bare til et nytt ord som fører til en del moderering og sletting av gjentatte ord eller kutting og liming når en vil tilføye lenker til en lengre tekst. Blir irriterende i lengden. 9010615[/snapback] Tenker vi oppgraderer nå om mellom 1-3 ukers tid sånn ca. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Jeg ser at man kan få muligheten til å slette poster fra mine innlegg.. går det an å legge dem inn der også, så vi slipper de tullingene som sier "Poster her for å få tråden i mine innlegg" ? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 (Automatisk svar) Saken er nå ferdigbehandlet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg