Gå til innhold

2 stk forskjellige skjermkort?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
skal ikke ha SLI, men 2 skjermkort til 2 skjermer. PC skjerm = DVI, Projektor = HDMI

edit: leif

8879159[/snapback]

Hvis du har 2 utganger på kortet ditt (som du har), så er det ikke noe problem å koble på 2 stk skjermer.

Edit: Får vel legge til at du må sette på en DVI-HDMI for at det skal funke på projektoren din.

Endret av P-in-P
Lenke til kommentar
hør nå her da, har ett kort i pcen fra før av (merkelig nok  :ermm: ) 7900gxt som er koblet til pc skjermen min.... har enda en pci-e slot som er ledig, og lurte på om det går bra å putte et skjermkort i den? det skjermkortet skal kobles til projektoren...

get it?  :dontgetit:

8904677[/snapback]

Ja, skjønte det.

Regner med at du har et kort nokså likt det her;

7900gtxwebready.jpg

?

Der ser du at du har 2 utganger, med andre ord så trenger du ikke 2 kort for å benytte deg av 2 skjermer.

Get it?

Lenke til kommentar

det går ikke.

har du to skjermkort må du kjøre SLI. NB! begge kortene må være identiske. men SLI støtter ikke to skjermer.

jeg fåreslår at du kobler både skjermen og prosjektoren i det kortet du har.

Lenke til kommentar
det går ikke.

har du to skjermkort du kjøre SLI. NB! begge kortene må være identiske. men SLI støtter ikke to skjermer.

jeg fåreslår at du kobler både skjermen og prosjektoren i det kortet du har.

8909490[/snapback]

Det er det mest idiotiske jeg har hørt du kan ha så mange skjermkort i data'n du bare vil utenom å måtte kjøre SLI på de, du kan til og emd blande ATI, nVidia og matroks ......

Lenke til kommentar
hør nå her da, har ett kort i pcen fra før av (merkelig nok  :ermm: ) 7900gxt som er koblet til pc skjermen min.... har enda en pci-e slot som er ledig, og lurte på om det går bra å putte et skjermkort i den? det skjermkortet skal kobles til projektoren...

get it?  :dontgetit:

8904677[/snapback]

Ja, skjønte det.

Regner med at du har et kort nokså likt det her;

7900gtxwebready.jpg

?

Der ser du at du har 2 utganger, med andre ord så trenger du ikke 2 kort for å benytte deg av 2 skjermer.

Get it?

8906244[/snapback]

og på det 7900gtx jeg har, samme som på bildet, er det ikke HDMI, men 2 stk DVI. get it?

Lenke til kommentar
Som jeg sa før i tråden så er det bare å sette på en DVI - HDMi konverter...

Men for all del, hvis du absolutt vil kjøpe et kort til i stedet så er det dine penger...

:ermm:

8912859[/snapback]

hvis jeg kan få bekreftet at kvaliteten blir like god som med bare HDMI, så ;) testet HDMI med en laptop, og kvaliteten på lerettet var bedre enn på laptop skjermen :ermm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
men kvalitetn med DVI ble dårligere enn pc skjermen.......... sier vel mer om projektoren?

men spørsmålet er: kan jeg ha forskjellige skjermkort i 2 pci-e sloter?

8919581[/snapback]

Det skulle gå helt fint etter hva jeg kan se for meg, pass på og installer riktige driver og lignende, så skulle det gå greit.

Lenke til kommentar
men kvalitetn med DVI ble dårligere enn pc skjermen.......... sier vel mer om projektoren?

men spørsmålet er: kan jeg ha forskjellige skjermkort i 2 pci-e sloter?

8919581[/snapback]

Det skulle gå helt fint etter hva jeg kan se for meg, pass på og installer riktige driver og lignende, så skulle det gå greit.

8919614[/snapback]

der kom svaret på posten, takker ;) og btw, det funket helt fint, bare at det krevde litt for mye strøm av forsyninga mi, så den gikk varm og kortsluttet (Hiper R 580W, som jeg vet er en forsyning med mange problemer) så har bestillt meg en ny en.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...