Gå til innhold

bilder tatt på Emma/MaxPower treff

Anbefalte innlegg

Hei!

dere kan gjerne gå inn på DENNE SIDEN og se på bildene jeg tok fra Emma/Max Power treffet i Ålesund i går. Så kan dere svare her da..

Mye "sære" kameravinkler egentlig. Både fordi jeg liker det sånn og fordi det var eneste måte å få med hele bilen uten å få med for mye "støy".

Ønsker konstruktiv kritikk ang hva som kan/bør forbedres osv.

Endret av lohelle
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

dere kan gjerne gå inn på DENNE SIDEN og se på bildene jeg tok fra Emma/Max Power treffet i Ålesund i går. Så kan dere svare her da..

Mye "sære" kameravinkler egentlig. Både fordi jeg liker det sånn og fordi det var eneste måte å få med hele bilen uten å få med for mye "støy".

Ønsker konstruktiv kritikk ang hva som kan/bør forbedres osv.

8873825[/snapback]

Mye ok her. Men blir liksom ikke noe mer. Synes at det blir litt for "standard", er sånn alle gatebil-bilder er.. Det som kunne vært kult, hadde vært å feks tatt noen bilder av bakhjulene på den bilen som burner. Helt ok bilder som sagt, men ikke noe mer..

Lenke til kommentar
Mye ok her. Men blir liksom ikke noe mer. Synes at det blir litt for "standard", er sånn alle gatebil-bilder er.. Det som kunne vært kult, hadde vært å feks tatt noen bilder av bakhjulene på den bilen som burner. Helt ok bilder som sagt, men ikke noe mer..

8874565[/snapback]

Det er kanskje ikke så "uvanlige" bilder nei.

Når det gjelder bilde av bakhjulene som spinner så ble hele området hvitt av røyk 2 sek etter han startet.. så det hadde blitt et helt hvitt bilde rett og slett.. :)

Det andre problemet er at det er trangt om plassen.. Er ikke så lett å få "tøffe" bilder når bilene står tett parkert.

edit:

skulle ønske jeg kunne ta bilde av bilene en og en.. uten støy rundt. Det kunne blitt mye spennende.

Endret av lohelle
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...