Gå til innhold

Er Surfeshorts enda på mote?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Surfeshorts har lenge vært en mote, eller i hvert fall en stil. Surfestilen har vært lenge, men det var for noen år siden mange andre også begynte med surfeshorts. Selv synes jeg surfeshorts er en fin ting. Selv har jeg litt surfaktig stil når jeg er ved sjøen om sommeren (noe jeg er nesten hele sommerferien). Det er chill å bare kaste av seg skjorta/tee'en og stupe uti vannet :). Surfeshortser er også digg å gå i selv om du ikke bader, men vær forsiktig når du kjøper det. Surfeshorts tar seg ikke godt ut på alle mennesker. Det tar seg f eks ikke like godt ut på en bleik/rød, solbrennt fyr som ikke har gjennomført surfestil som en som er solbrun, rufsete hår og plain tee med skjorte utenpå.

 

Hvis du har tenkt til å kjøpe surfeshorts vil jeg anbefalle Quicksilver og Billabong. De lager utrolig gode og deilige surfeshortser :)

Lenke til kommentar
Det tar seg f eks ikke like godt ut på en bleik/rød, solbrennt fyr som ikke har gjennomført surfestil som en som er solbrun, rufsete hår og plain tee med skjorte utenpå.

8873964[/snapback]

Det er vel strengt tatt lite som tar seg godt ut på blek/solbrent hud.

 

Når det gjelder strandmote føler jeg at det er for mange restriksjoner på hva en kan gå med. Å bli uglesett på grunn av at en går i speedo eller annen utradisjonell badebekledning burde høre fortiden til. Jeg gleder meg til den dagen jeg kan vandre nedover stranden med Borat-tangaen min uten å vekke oppstandelse, men frykter at den aldri vil komme.

Lenke til kommentar
Det tar seg f eks ikke like godt ut på en bleik/rød, solbrennt fyr som ikke har gjennomført surfestil som en som er solbrun, rufsete hår og plain tee med skjorte utenpå.

8873964[/snapback]

Det er vel strengt tatt lite som tar seg godt ut på blek/solbrent hud.

8878627[/snapback]

 

Det er riktig. Hvis man alikevell bruker surfeshorts kan det virke som om man prøver å være som surferene i Australia, men når man er blek og solbrennt tar ikke surfeshortsen seg så godt ut lenger. Det blir rett og slett bare dumt. Er du solbrennt og blek bør du bruke en vanlig plain fin shorts (kult det og), hvis du er solbrun og har litt surfestil fra før velger du surfeshorts (åpenbart).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...