Blomsterpotte Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Når jeg satte opp min ventrilo server her hjemme fant jeg en kommando på internett som gjore at når jeg startet pcen startet serveren og den enesete plassen jeg kunne se at den var oppe er i "windows oppgavebehandling" ellers ser jeg ingenting til denne serveren:P men det jeg lurer på er hva er nå denne kommandoen nå igjen? jeg har helt glemt den. Og hvordan avslutter jeg den? takker for all hjelp ;D Lenke til kommentar
sinnadyr Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Kommandoen er jeg ikke helt sikker på, men er ganske så sikker på at det kan ligge i konfigurasjonsfila til ventrilo (ventrilo_srv.ini eller noe). Om du vil disable kan du gå i kjør -> skriv "msconfig" -> fanen "oppstart" og du vil se en liste over alt som starter ved windows' oppstart. Lenke til kommentar
Blomsterpotte Skrevet 17. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2007 det er kommandoen jeg er spesielt ute etter for på msconfig kan jeg ikke adde programmer. Nei det står ingenting i ventrilo sin config for det har ingen ting med configen til ventrilo å gjøre. jeg skrev noe i cmd å "veien" til fila jeg starter serveren med å trykket enter. etter det starter alltid ventrilo serveren i "bakgrunnen".. Men jeg fant ventrilo i msconfig så det kommandoen jeg er ute etter er vell den så adder ting til boot.ini lista.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå