jealei Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Hei, jeg har brukt k-lite mega codec pack, med media player classic i lange tiden på min pc feilfritt, men i går så krasja pcen mens jeg satt og så på en film, når jeg da prøvde og spille av filmen igjen etter og ha starta pcen på nytt, så kommer lyden, men filmen er hvit, jeg har prøvd utallige reinstal av programmet, dette skjer også i windows media player, lyden kommer, men bildet er hvit, noen som har vært borti dette? kjører vista home premium Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 (endret) hva har du installert av kodecer siden problemet oppdstod? tror CCCP codec pakken har MPC om du må reinstallere den. Endret 16. juni 2007 av Fritz0r Lenke til kommentar
jealei Skrevet 16. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2007 jeg har bare prøvd og instalere k-lite mega kodec pakken siden problemet oppstod, men dte jeg fant ut nå som er litt merklig er at filmen funker viss jeg bruker vista basic, men ikke i vista aero Lenke til kommentar
jealei Skrevet 16. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2007 nå har jeg prøvd den andre codec packen, funka ikke den heller Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Ta å fjern alt av codecs som du har instalert, sånn ikke bare avinstaller pakkene men fjern helt, så installer du på nytt Lenke til kommentar
jealei Skrevet 16. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2007 åssen gjør jeg det da? Lenke til kommentar
jealei Skrevet 16. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2007 nå fant jeg ut at det ikke går ann og se på nrk nett tv engang, hva er det som skjer?? Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 hva med å bytte "render" i MPC? (dette gjøres i preferences i MPC) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå