SebRamsland Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 (endret) Bildet ble tatt under testing av mitt nye objektiv Canon 85mm F1.8 Objektivet skal vist være veldig godt egnet til portrettfotografering, så da måtte jeg jo prøve! Bildet er kun croppet, og ikke fargebehandlet på noen som helst måte. Jeg har hittil hatt en Canon 17-85mm, og har vært fornøyd med den. Men denne linsen tar kaka. Rå skarphet, rask AF, god byggekvalitet, og meget god bildekvalitet. Anbefales! Endret 16. juni 2007 av Seb.R Lenke til kommentar
Mollenpriz Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 hmm, pent dette her. Men jeg syns at overkroppen ble for unaturlig og blek i forhold til ansiktet. Også syns jeg at du skulle tatt med haken. Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Syns du kunne hatt med haken, kanskje mer av hodet. Skuldrene i bakgrunn gjorde lite for bildet, synes det ble rart jeg. Lenke til kommentar
peetah Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Ble jo veldig skarpt og fint, der hvor det ble skarpt... husk å ha litt bedre dybdeskaprhet neste gang, det er ikke nødvendig å bruke F/3.2 selv om du har det... 4, 5.6 er fine tall (synes jeg) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå