hehe200 Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 (endret) Da jeg skulle overføre sanger fra pc til iPod, gjorde jeg en tabbe, og koblet ut ipoden når jeg tydeligvis ikke skulle gjøre det. Etter det har Ipod-skjærmen låst seg, og jeg får den ikke til å funke. Noen som har et tips eller noe? Endret 16. juni 2007 av Zeph Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Har du prøvd å kople den til igjen? Kople den til stikkontakten? Halde nede Play og Meny i 10-15 sekundar for å resette den? Lenke til kommentar
hehe200 Skrevet 16. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2007 (endret) Jeg har prøvd å koble den til sang-overføring, og lading. Ingenting funket. Prøvde også det du sa om å holde inne play og menu. Funka heller ikke. Endret 16. juni 2007 av hehe200 Lenke til kommentar
hehe200 Skrevet 16. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2007 Jeg trykka hvist den i midten. Det funka med meny knappen. Takk for hjelpen:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå