GeirGrusom Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Jeg vil at programmet skal ta opp alle drømmene mine og brenne dem til DVD. Lenke til kommentar
HDSoftware Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 God ide, og legge dem ut på Jutub eller gugelvidio hihi Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2007 Jeg vil at programmet skal ta opp alle drømmene mine og brenne dem til DVD. Det vil bli implementert neste milennium Lenke til kommentar
Frysning Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Jeg vil at programmet skal ta opp alle drømmene mine og brenne dem til DVD. Blir litt å forklare hvis kjæresten din finner den DVD-en ja. Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Det var ikke grise-DVD'ene dine som ligger under madrassen din vi snakket om... Lenke til kommentar
inzyr Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Så... Helt "cleartext": Du vil ha en graf med en eller annen funksjon på når ca. du sovnet, og når du våknet... (Muligens om du våknet opp innimellom der også) Ja noe slikt, blir lignende en cosinus graf, hvor start toppen er det øyeblikket du la deg, hver topp i grafen etter det er da du var i REM søvn og så er siste top det øyeblikket du våknet. Gleder meg til versjonen som kommer neste millenium, har du gjort noe progress på den eller tidlige screenshots? Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 7. november 2007 Forfatter Del Skrevet 7. november 2007 Nei, venter på .NET framework 1337 ^^ Venter forresten på svar fra db4o forumet, men det tar sin tid... Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 22. november 2007 Forfatter Del Skrevet 22. november 2007 Da var den oppdatert, og fungerer strålendes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå