Fritz0r Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 (endret) Razer Boomslang CE http://www.razerzone.com/index.php?main_pa...&products_id=70 1800dpi Razer Precision 3G infrared sensor 32KB Razer Synapse onboard memoryynapse onboard memory KB Razer Synapse onboard memory Classic ambidextrous design 1000Hz Ultrapolling / 1ms response Five independently programmable Hyperesponse buttons On-The-Fly Sensitivity adjustment Always-On mode Ultra-large non-slip buttons 16-bit ultra-wide data path 6400 frames per second (5.8 megapixels per second) Up to 60 inches per second and 15g of acceleration Zero-acoustic Ultraslick Teflon feet Gold-plated USB connector Seven-foot, lightweight, non-tangle cord Approximate size: 139 x 82 x 35 mm (150g) (Info hentet fra: http://www.firingsquad.com/news/newsarticl...?searchid=16014 ) Endret 16. juni 2007 av Fritz0r Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 var litt rar form på den da? elsker fortsatt diamondbacken min Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 16. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2007 er den klassiske orginale Boomslang looken det der, bare at de har gjort den om til optisk/infarød. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Var litt rar form ja. Ganske stor framme. Men jeg holder meg til min mx510 jeg. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Tok sin tid, men nå er den endelig i hus. Fikk Nr. 2490 av 10.000 Elsker musa til nå Lenke til kommentar
BlåseJobb Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Ahh! Likte ikke designet på den der! Jeg er godt fornøyd med min Diamonback 3G! Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 (endret) Ahh! Likte ikke designet på den der! Jeg er godt fornøyd med min Diamonback 3G! Designet er klin identisk med Boomslang anno 1999 En mus jeg forgudet over alt på denne kloden (på den tid). Så er veldig nostalgi inn i bildet her (kanskje også derfor jeg bladde frem de hundrelappene den kostet også ) EDIT: Pluss at den er megagod å holde. Helt sinnsykt. Hånda mi bare glir fast til den og blir der til jeg gir slipp på den:) Elsker ergonomien i den Endret 19. februar 2008 av CaZpeR Lenke til kommentar
BlåseJobb Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 (endret) Ahh! Likte ikke designet på den der! Jeg er godt fornøyd med min Diamonback 3G! Designet er klin identisk med Boomslang anno 1999 En mus jeg forgudet over alt på denne kloden (på den tid). Så er veldig nostalgi inn i bildet her (kanskje også derfor jeg bladde frem de hundrelappene den kostet også ) EDIT: Pluss at den er megagod å holde. Helt sinnsykt. Hånda mi bare glir fast til den og blir der til jeg gir slipp på den:) Elsker ergonomien i den Sikkert en knallgod mus;) Men for meg så det mer ut som en pose kaffi. Endret 19. februar 2008 av BlåseJobb Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Sikkert en knallgod mus;) Men for meg så det mer ut som en pose kaffi. Prøv den om du får muligheten Ergonomien er sinnsyk Jeg er megafornøyd og vil tro at de som har hatt denne musa tidligere, vil bli like fornøyde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå