Gå til innhold

Hvordan skal jeg søke i dette forumet?

Anbefalte innlegg

For tiden sitter jeg å vurderer to objektiv mot hverandre, og de er ikke en gang i samme prisklasse men jeg prøver å søke på et av de og reslutatet er NADA

Skal se på poster som inneholder:

Nikon Nikkor AF-S VR 70-200mm

Har prøvd hele navnet +

Nikon 70-200

Nikkor 70-200

Nikon AND 70-200

Nikkor AND 70-200

70-200

NADA hele tiden. Noen tips hvordan jeg skal søke på dette forumet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
For tiden sitter jeg å vurderer to objektiv mot hverandre, og de er ikke en gang i samme prisklasse men jeg prøver å søke på et av de og reslutatet er NADA

Skal se på poster som inneholder:

Nikon Nikkor AF-S VR 70-200mm

Har prøvd hele navnet +

Nikon 70-200

Nikkor 70-200

Nikon AND 70-200

Nikkor AND 70-200

70-200

8873186[/snapback]

Post innlegg i riktig forum, dvs det forumet som handler om spørsmål, diskusjoner og tilbakemeldinger om Akam.no.

Lenke til kommentar

Søkefunksjonen er ikke så glad i å søke på tall, så du må nesten prøve uten. Blir mye mer leting da...

Ellers er ikke dette objektiver som har vært så veldig mye omtalt. De blir gjerne nevnt, og anbefalt, men sjelden diskutert. Med andre ord er det ikke så mye du har gått glipp av ;o)

Lenke til kommentar

Flytter tråden til tilbakemeldinger om forumet. Dette er ein problemstilling som gjeld heile forumet, ikkje kun denne kategorien.

Eit lite tips: Bruk Google til å søke med. Skriv inn site:diskusjon.no før søkeordene. Du vil få resultat frå heile forumet desverre, men det er betre enn ingenting.

Lenke til kommentar

Har erfart at det funker ganske greit, hvis du bare skal søke etter et ord så slenger du på tegnet * rett etter ordet, hvis du skal søke etter flere ord kan du droppe det tegnet.

Du må heller ikke bruke bindestrek når du søker, da finner du ikke noe som helst nesten.

I tilfellet ditt så virker de her ganske greit:

Nikon Nikkor

Nikon 70 200

AF-S*

Nikon*

Forstår du tegninga? Er det et søkeord du ikke finner noe på å sleng * bak ordet, da popper det opp flere søk.

Lenke til kommentar

Takker :)

Finner det ikke allikvel samme hva jeg gjør :)

Uansett går det Nikon objektivet ut. Det blir rett og slett for stort og uhåndterlig for meg, samt at prisen ødelegger meg økonomisk. Brutters skulle ha med et Sigma 50-150 fra statene til meg, men han havna på fylla og glemte hele greia. For nesten stikke å se på den på fotovideo og føle på den før jeg hopper ut i det

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...