OVK Skrevet 16. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2007 Noen fra Norge som er med på DreamHack i år eller?..hehe... Jeg har ikke møtt noen fra Norge her.. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 16. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2007 får se om jrg gidder dra fra Helsingborg og dit....kommer litt ann på om noen a de andre på jobben skal dit. Lenke til kommentar
OVK Skrevet 16. juni 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. juni 2007 får se om jrg gidder dra fra Helsingborg og dit....kommer litt ann på om noen a de andre på jobben skal dit. 8873817[/snapback] Jeg har kjørt helt fra Drammen,hehe... Men tror man kan kjøpe biletter i døra,er IKKE helt sikker da.. Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 16. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2007 (endret) Forum > Spill > LAN-parties Edit: jeg skal ikke, men har hørt mye positivt om det Endret 16. juni 2007 av DiscoBoB Lenke til kommentar
OVK Skrevet 16. juni 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. juni 2007 Forum > Spill > LAN-parties Edit: jeg skal ikke, men har hørt mye positivt om det 8873849[/snapback] Det er veldig bra så langt i hvertfall da,første gang jeg er her da... Det er masse som skjer i løpet av dagene man er her...se på www.dreamhack.se Lenke til kommentar
Patience Skrevet 16. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2007 *** Minner om at det skal gå minst 24-timer før tråden bumpes. Ved gjentagelse blir tråden stengt. *** Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 16. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2007 Hallo, patience. Han bumpet 13:37, leet, og da er det lov. On-topic: Høres bra ut. Kunne tenkt meg å dra dit, men må nok vente noen år. Bilder? Lenke til kommentar
OVK Skrevet 16. juni 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. juni 2007 Hallo, patience. Han bumpet 13:37, leet, og da er det lov. On-topic: Høres bra ut. Kunne tenkt meg å dra dit, men må nok vente noen år. Bilder? 8873933[/snapback] Har et par bilder,men jeg skal legge dem ut på hjemme sia mi snart...har ikke tatt så mange bilder ennå... Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 16. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2007 Flyttes til kategorien for LAN-parties. Lenke til kommentar
akarno Skrevet 19. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2007 Har utrolig lyst å dra dit. Hadde tenkt til det i år, men så fikk jeg meg kjæreste og det å dra på lan til sverige ble pluutselig ikke like lett. Moon kommer jo også MEH! Lenke til kommentar
mESA Skrevet 19. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2007 Jeg har ikke engang hørt om Dream Hack :| OVK; tilfeldig at du bumpet kl 13:37? ^^ Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 6. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2007 Hvor blir det av bildene? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 2. august 2007 Rapporter Del Skrevet 2. august 2007 (endret) jeg skal dit, har vært på DH noen ganger, og tg mange ganger, DH er bedre... edit: det er noen norske i crew der, og det har vært noen deltagere der... Endret 2. august 2007 av aklla Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 3. august 2007 Rapporter Del Skrevet 3. august 2007 Jeg har ikke engang hørt om Dream Hack :| 8896968[/snapback] DreamHack is a LAN party, a local area network gathering with demo competitions, gaming competitions and more. It's arranged twice annually at the Elmia exhibition centre in Jönköping, Sweden and holds the world record (as recognized by the Guinness Book of Records and Twin Galaxies) for the world's largest LAN party and computer festival. Tror det er en mulighet for at jeg beveger meg dittover for førstegang, ettersom en kamerat har muligheten til å skaffe VIP billetter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå