labyrinten Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Flere av oss som handler brukt på nettet via salgsannonser opplever fra tid til annet å bli svindlet. Savner en plass der man kan ta et søk å se om den du handler med faktisk har noen negative anmerkninger fra andre som har handlet med personen - uavhengig av hvilken salgskanal personen har benyttet. Føler vel at det er viktigere at massene blir advart mot å bli svindlet av kjeltringer enn kjeltringenes ve og vel.. Når det er sagt så vil jeg jo våge den påstanden at "folk flest" er ærlige og ønsker en smertefri handel - det er nå min samlede erfaring. Opplever stort sett ærlige selgere og ærlige kjøpere (noen sender i oppkrav, noen betaler alt på forskudd, noen betaler litt i forskudd og resten når varen er mottatt, noen sender uten forskudd osv). Så jeg kan starte: xxxx xxxxxxxxxxxxx(eller bare noen av navnene...) fra Mosjøen har vist seg å være ganske notorisk som svindler. Etter at jeg advarte mot han på amobil.no har jeg fått veldig mange tilbakemeldinger fra andre som har blitt lurt av denne relativt unge fyren (20 +). Anmeldelse er levert av flere og min sak er nå under etterforskning av Helgeland Politidistrikt. Dere er herved advart! og for all del - hvis denne postingen strider mot reglene så skal den fjernes! Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Ingen personlige opplysninger som fullt navn osv, takk Lenke til kommentar
labyrinten Skrevet 16. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2007 Ingen personlige opplysninger som fullt navn osv, takk 8873151[/snapback] Too Bad Lenke til kommentar
Warz Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Du trenger bare å søke etter butikken via google og du vil som regel finne ut hvor "ærlige" de er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå