hgunders Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Er det noen som vet hvordan man kan få divx-undertekstene med når man lager DVD-video av divx-filer? Har prøvd meg frem med NeroVision uten å lykkes, det er kun selve filmen som blir omgjort til DVD. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 (endret) disse må hardkodes som utfra hva jeg vet trenger rekoding av mpeg4 (divx) fila. flere programmer fikser dette. søk i forumet da dette spørsmålet har blitt besvart mange ganger her Endret 16. juni 2007 av mandela Lenke til kommentar
Montag Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 (endret) For å få teksten med på hjemmevideoene dine, anbefaler jeg VSO ConvertXtoDVD som støtter subs av formatene .SRT .SUB/IDX .SSA. Jeg har prøvd mange programmer innen denne kategorien og ingen slår VSO. Endret 16. juni 2007 av Montag Lenke til kommentar
hgunders Skrevet 23. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2007 Tusen takk, det var et flott program som fungerte perfekt for det jeg ønsket! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå