Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

93 mondeo sedan

Anbefalte innlegg

Mondeo er fine biler det, selv om mk1 har en del små feil og problemer. Kjempe fine kjøre, selv om 1,8`n kan bli litt dau i bakkene. Få på noen fine felger og et senkesett så blir det bra ;)

Selv har jeg en 2,0 sedan...senka med 60/40 jamex fjører og justerbare gule koni dempere. Simons effekanlegg med dobbelt utløp, KN sportfilter, Sparco tårstag, markeringslys i blinklys, fjerna emblem i grill og motert Rs styling. Skal etter vært ha morette lykter og recaro stoler fra cosworth. På bilde er ikke sideskjørt montert:

post-107213-1183253822_thumb.jpg

Endret av Boosti
Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Mondeo er fine biler det, selv om mk1 har en del små feil og problemer. Kjempe fine kjøre, selv om 1,8`n kan bli litt dau i bakkene. Få på noen fine felger og et senkesett så blir det bra ;)

Selv har jeg en 2,0 sedan...senka med 60/40 jamex fjører og justerbare gule koni dempere. Simons effekanlegg med dobbelt utløp, KN sportfilter, Sparco tårstag, markeringslys i blinklys, fjerna emblem i grill og motert Rs styling. Skal etter vært ha morette lykter og recaro stoler fra cosworth. På bilde er ikke sideskjørt montert:

Mondeo er de mest komfortable bilene jeg vet om med litt sportspreget kjøreegenskaper.

Stå på... morro å se noen med masse ideer om hvordan gjøre bilen personlig.

post-155173-1204580983_thumb.jpg

post-155173-1204581030_thumb.jpg

Lenke til kommentar

skjedd mye i anlegsdelen siden jeg postet men nå skal jeg ikke ha i så mye. har lyst til å lage prosjekt av den og ordne de småfeilene som er. Først skal jeg få byttet bakbremser og etterhvert dempere og fjærer ( blir 35mm senk da) så skal jeg ta clutchbytte og så vurderer jeg å style den

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...