Boosti Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 (endret) Mondeo er fine biler det, selv om mk1 har en del små feil og problemer. Kjempe fine kjøre, selv om 1,8`n kan bli litt dau i bakkene. Få på noen fine felger og et senkesett så blir det bra Selv har jeg en 2,0 sedan...senka med 60/40 jamex fjører og justerbare gule koni dempere. Simons effekanlegg med dobbelt utløp, KN sportfilter, Sparco tårstag, markeringslys i blinklys, fjerna emblem i grill og motert Rs styling. Skal etter vært ha morette lykter og recaro stoler fra cosworth. På bilde er ikke sideskjørt montert: Endret 1. juli 2007 av Boosti Lenke til kommentar
Mortx32 Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Mondeo er fine biler det, selv om mk1 har en del små feil og problemer. Kjempe fine kjøre, selv om 1,8`n kan bli litt dau i bakkene. Få på noen fine felger og et senkesett så blir det bra Selv har jeg en 2,0 sedan...senka med 60/40 jamex fjører og justerbare gule koni dempere. Simons effekanlegg med dobbelt utløp, KN sportfilter, Sparco tårstag, markeringslys i blinklys, fjerna emblem i grill og motert Rs styling. Skal etter vært ha morette lykter og recaro stoler fra cosworth. På bilde er ikke sideskjørt montert: Mondeo er de mest komfortable bilene jeg vet om med litt sportspreget kjøreegenskaper. Stå på... morro å se noen med masse ideer om hvordan gjøre bilen personlig. Lenke til kommentar
MasterOfDisaster Skrevet 10. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2008 skjedd mye i anlegsdelen siden jeg postet men nå skal jeg ikke ha i så mye. har lyst til å lage prosjekt av den og ordne de småfeilene som er. Først skal jeg få byttet bakbremser og etterhvert dempere og fjærer ( blir 35mm senk da) så skal jeg ta clutchbytte og så vurderer jeg å style den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå