Spaz Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Tror nok jeg hadde blitt litt overrasket hvis dette hadde skjedd i min PC http://www.uq.edu.au/education/extra/all.html Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 WTF? OMG? ROFL! OMFG! STFU! speachless... Lenke til kommentar
CFD Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 OLD!!!! Først kom Bøgge bakken med den. Så kom jeg med den like etterpå. Så kommer du over 1mnd senere. Skjerp deg FFS!!! Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 5. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2003 Sorry. Visste ikke at det var postet før her på forumet. En av moderatorene kan vel bare fjerne denne tråden? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Er ikke så farlig egentlig. Bare at jeg synes det er plagsomt når folk gjentar det samme endel ganger. Har skjedd med meg også. (Hinter til Prometheus i DS9 og VOY) Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 åssen går det ann å få en slange inn der a? En gang kassa mi sto åpen så gikk katta inn der! Den fikk ett eller annet inn i en vifte å jeg hørte masse greier...jeg lo som f! Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 tenk om den slikket på skjermkortet ditt da! eller gjorde fra seg på hovedkortet! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Hahaha den har eg ikke sett før men eg har sett den med den råtne musen som snek seg inn på kabinettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå